سریع ترین روش تشخیص سرطان

تشخیص سرطان در ۱۰ ثانیه با بکارگیری نوعی قلم!

پیشرفت علم و ادامه بررسی‌های تحقیقاتی برای کشف راهی جدید و البته سریع برای شناسایی بیماری ‌های دشوار مانند سرطان تا کنون برآیند چشمگیری داشته است، نتایجی که ساعاتی پیش جدیدترین ان در دیلی میل پخش شد؛ ساخت مدادی برای تشخیص سرطان در ۱۰ ثانیه

ابزار جدید که در ۱۰ ثانیه سرطان را تشخیص می‌دهد.

برآیند سعی پژوهشگران کالج تگزاس آستین توجه جهان پزشکی را به خود جلب کرد، ابزاری که میتواند در مدت زمان بسیار کوتاهی وجود تومور و نشانه‌های سرطان را در بدن موجود زنده مشخص کند ساخته شد.

این وسیله که “MasSpec pen نام دارد را بالا ببرید کمترین زیان ممکن به جسم فرد بیمار می‌تواند سرطان را مشخص کند آخرین برآیند بدست آمده از تست این ابزار دقت ۹۶ درصدی آن را در شناسایی سرطان پایدار کرد.

پژوهشگران اعتماد دارند تا سال آتیه ۲۰۱۸ این ابزار به منظور تشخیص سرطان وادر جهان پزشکی شده و قابل استفاده خواهد بود.

قلم تشخیص سرطان پس از تماس با نوک انگشت فرد به سرعت می‌تواند تشخیص وجود یا فقدان وجود نشانه‌های سرطان در بدن او را انجام بدهد.

برآیند آزمایشات و تست قلم تشخیص سرطان

«لیویا اسکاییناتو» استادیار شیمی در دانشگاه آستین، می‌گوید: “این یک شیوه راهکاری بطور کامل ساده و شفاف است، راهی این بسیار خاص با توانایی و حساسیت بالا در واقع این نخستین روش غیر مخرب یعنی بدون ایجاد هیچ نوع تخریبی در بدن فرد بیمار برای شناسایی بیماری بدخیمی است.

وی در زمینه روش کارکرد قلم تشخیص سرطان گفت: سلول‌های انسانی مولکول‌های گوناگون را تولید میکنند و سرطان یک مجموعه بی همتا از اونها را می‌سازد که میتواند برای تشخیص الگو استفاده شود.

Eberlin می‌گوید: MasSpec Pen از مسیر آزمایش قادر به گزینش اثر انگشت مولکولی طبیعی و بدخیمی است.

تشخیص سرطان

سریعترین روش تشخیص تشخیص سرطان کشف شد.

قلمی به منظور تشخیص سرطان در ۱۰ ثانیه

در این پژوهش، پژوهشگران ۲۵۳ نمونه بافت آدم را از تومورهای ریه، تخمدان، تیروئید و سرطان آزمایش کردند و آن‌ها را با نمونه‌های ساختارهای تندرست و سالم سنجش کردند.

این سیستم در شناسایی ساختارهای سرطانی ۹۶&٪دقیق بود.

پژوهشگران هم چنین MasSpec Pen را در موش‌های زنده با تومور آزمایش کردند و متوجه شدند که این سیستم قادر به شناسایی سرطان بدون صدمه زدن به بافت تندرست و سالم اطراف است؛ این سیستم هم چنین میتواند انواع متفاوتی از سرطان ریه و تیروئید را شناسایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =