تعبیر خواب فیبر چیست؟

رویای معنای فیبر

تعبیر خواب فیبرگندم چیست ؟

برای فیبر، تعریف های متفاوتی وجود دارد، ولی به طور کلی می توان گفت که فیبر، کربوهیدرات دیواره سلول های گیاهی است که توسط آنزیم های بدن انسان، قابل هضم نمی باشد.

اگر خواب فیبر گندم ببینید ممکن است ، این خواب بیانگر آن باشد  که  فیبر بیش تری به غذای روزانه خود اضافه کنید زیرا که فیبر سلامتی می آورد

تعبیر دوم  رزق و روزی حلال می‌باشد که با رنج و سختی به دست می‌آید.

تعبیر آرد گندم، مال و اموالی است که از تجارت به دست می‌آید و بسیار سود و منفعت دارد.

در کل دیدن گندم در خواب بسیار خوب است. چه گندم خشک و پاک کرده در خواب ببینید و چه مزرعه ای که در آن گندمکاشته با شند. گندم خیر و برکت و معیشت است. اگر در خواب ببینید مشتی یا مقداری گندم در جیب دارید جیب و کیسه شما برکت می یا بد و پر پول می شود ولی این گویای پولی است که به دست می آورید و هزینه می کنید


اگر شما هم تجربه این رویا یا خواب های مشابه را داشته اید برای بقیه از تجربه تان در پایین همین نوشته بنویسید تا هم در مورد رویا هایتان با افراد شبیه خودتان گفتگو کنید و هم بتوانید سوالاتتان را از متخصصین زیبان بپرسید.

1 دیدگاه دربارهٔ «تعبیر خواب فیبر چیست؟»

  1. سلام خواب مادرم که ۱۵ ساله از دستش دادم رو دیدم.خواب دیدم منو مادرم تو خونه قدیمی خالی هستیم مادرم رفت تو اتاق اونجا یه تخته قدیمی چوبی بود که کنار دیوار بود مادرم رفت رو تخت نشست یهو دیوار ریخت رو سرش اون دیوار فیبری بود مادرم چیزیش نشد بهم گفت حواست باشه الان تو هم مثل این دیوار میمونی هرآن ممکنه بریزی….نمیدونم تعبیرش چیه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =