تعبیر خواب کارخانه چیست؟

معنای رویای کارخانه

معنای رویای کارخانه

دیدن کارخانه در خواب به چه معناست ؟

ممکن است  بیان گر ، تکرار در برخی از شرایط زندگی باشد ، 

ممکن است مشکلات  تجاری و مالی را نمادین کند و سمبلی از نگرانی های مالی و تجاری روزمره شما باشد.

دیدن کارخانه در خواب ، علامت آن است که وظایف خود را با موفقیت به
انجام خواهید رساند .

دیدن کارخانه متروک و ویران در خواب ، علامت بیمار شدن و بداقبالی است

ممکن است کارهای متداول و کارآمد انجام شود. چنین خوابی شاید تعبیری این چنین داشته باشد که شما باید کارهارا با روشی منظم و مفید انجام دهید .ممکن است نماد خلق یا ساخت چیزی باشد . ممکن است بدن فیزیکی را نمادین کند.  ممکن است نماد خانواده و خانواده باشد. ممکن است آلودگی ذهن، بدن یا روح را نمادین کند.


اگر شما هم تجربه این رویا یا خواب های مشابه را داشته اید برای بقیه از تجربه تان در پایین همین نوشته بنویسید تا هم در مورد رویا هایتان با افراد شبیه خودتان گفتگو کنید و هم بتوانید سوالاتتان را از متخصصین زیبان بپرسید.

3 دیدگاه دربارهٔ «تعبیر خواب کارخانه چیست؟»

  1. سلام من خواب دیدم کارخانه خودمان را از شرکایی که کارخانه را از دست ما خارج کرده بودند پس گرفتیم و با امید کار را مجددا راه اندازی کردیم

  2. سلام ، کارخانه به شرط آنکه فعال و پویا باشد و یا اینکه در حال راه اندازی یک دستگاه و یا سیستم جدید باشد بیانگر دسترسی به یک زندگی بهتر و برتر می باشد . انشاء الله تعالی

  3. سلام . من خواب دیدم برای استخدام به یک کارخانه خیلی بزرگ و مجهز رفتم که البته جمعیت زیادی هم مثل من آمده بودند . ورودی کارخانه که شامل حراست و بخش اداری بود تعداد زیادی پرسنل داشت و همه مشغول بودند . بیش از حد مردان مختلف آنجا جمع بودند و بیشتر آنها کار خواصی نداشتند ولی از موقعیتشان راضی بودند . من و چند نفر دیگر از دروازه های مختلفی رد شدیم و هیچ مانعی نداشتیم و در بخشی از کارخانه یکی از پرسنل مارا به قسمتهای مختلف برد و با محیط آشنا کرد تا با هر کدام در قسمتیمشغول شویم . ماشین آلات و ابزارهای زیادی در آن کارخانه بود ولی بر خلاف قسمت اداری و حراست پرسنل نداشت که البته قرار بود ما که جدید بودیم در آن قسمتها مشغول به کار شویم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =