رابطه جنسی سالم

در رابطه جنسی سالم با همسرتان از این کارهای غلط دوری کنید!

در رابطه جنسی با همسرتان از این کارهای غلط دوری کنید!

چنان چه تمایل دارید ، نوع روابط جنسی و کیفیت آن را ارتقا ببخشید باید تغییراتی در شیوه زندگی خود ایجاد کنید تا تمایل به برقراری رابطه جنسی را در خود و شریک زندگیتان بالا ببرید . به روش های موثری که سایت زیبان در این زمینه برایتان فراهم آورده است توجه کنید .

 

برقراری روابط جنسی سالم

چگونه کیفیت روابط جنسی خود را بالا ببریم ؟

در بسیاری از موارد به دلیل عدم آگاهی در مورد مسائل جنسی بین زن و شوهران جوان ، مشکلاتی ایجاد می شود که به طلاق و جدایی های عاطفی ، تنوع طلبی جنسی و … میپردازد

مطالعات و تحقیقاتی که در سال 2012 نشان داده شده است نشان میدهد که گاهی که زوجین هنگام برقراری ارتباط باهم تعاملات بیشتری داشته باشند اضطراب کمتری را تجربه میکنند

 

از دستانتان کمک بگیرید 

گاهی اوقات ارتباطات غیر کلامی میتواند نقش مهمو موثری در کیفیت ارتباطات و رابطه جنسی بگذارد . البته  کلام را فراموش نکنید  ترکیبی از این دو را در نظر بگیرید

 

هرگز در مورد ارگاسم صحبت نکنید 

بدون شک دست یابی به لذت جنسی حس فوق العاده ای است که همه دوست دارند تجربه کنند

اما کاهش دادن ارتباط جنسی تنها به لحظه ارگاسم به هر دو طرف فشار زیادی وارد میکند. بدتر از آن سوال در این مورد است که شریک زندگی را دچار اضطراب و حس بد می‌کند.

در رابطه جنسی با همسرتان وقتی از چیزی خوشتان می‌آید نشان دهید.

 

ارتباط برقرار نمودن  با آنچه احساس می‌کنید شگفت انگیز است، و به شریک زندگیتان احساس خوبی می‌دهد. با هرچیزی که در لحظه می‌توانید ابراز علاقه کنید. برای افرادی که با صحبت کردن عصبی می‌شوند بهتر است از بیان فیزیکی استفاده شود تا کمترآزاردهنده  باشد و حتی مستقیم‌تر از بیان کلامی به نظر برسد.

هنگام برقراری رابطه جنسی از کلماتی که بار منفی دارند استفاده نکنید

سعی کنید تا میتوانید کلمات مثبت به کار ببرید . اگر از رفتار یاعملی که پارتنرنتان انجام میدهد راضی نیستید هرگز آن را به صورت مستقیم بیان نکنید . مثلا اگر دوست ندارید گوش شما را ببوسد ، خودتان تلاش کنید تا زبان شریک زندگیتان را به سمت نقطه ای که دوست دارید هدایت کنید و هرگز از این عبارت استفاده نکنید که این بدترین کاری است که تا به حال انجام داده ای آماده کردن یک ذهن جنسی ، نیاز به تشویق و ایجاد شدن اطمینان دارد پس در ابتدای کار از جملاتی مثبت و گرم کننده  استفاده کنید زیرادر ابتدا هردو آسیب پذیر اند .

 

هنگام ارتباط جنسی تان تلفن‌تان را بررسی نکنید

بخش لازم برقرار نمودن رابطه جنسی، حاضر بودن در حال است. چکاپ تلفن یا نگریستن به آن میتواند هر دو سمت را از لذت در لحظه بودن بیرون (خارج) کند و اخلاق و رفتار شایسته (مساعد) آنها را به هم بزند. چنانچه درانتظار تلفنی هستید پسندیده‌تر است اندکی منتظر بمانید و رابطه جنسی را به بعد از تماس تلفنی موکول کنید.

در ارتباط جنسی از «نه» میتوانید بهره ببرید

صحیح هست که در بیان آنچه دوست دارید یا خوش‌تان نمی‌آید باید با مراقبت و محتاطانه عمل نمایید اما یادتان باشد که هر وقت و به هر علتی چیزی را نمی‌خواهید یا حس راحتی نمی‌کنید بدون ناراحت کردن شما از کلمه «نه» بهره جویی کنید زیرا بنا براین است هر دو سمت از چنین رابطه‌ای لذت کافی را ببرند

میوه‌ها: انگور شیرین، انار شیرین، گلابی، خربزه شیرین رسیده، خرما، انجیر، نارگیل. برای مزاج‌های بسیار گرم، استفاده از هندوانه، خیار و شفتالو نیز سودبخش است.

سبزی‌ها: میل کردن (خوردن) سبزی‌ها تازه‌ای که با روغن کنجد یا کنجد پخته شده باشد، هیجان را زیاد می‌کند.

لبنیات: شیر گاو و روغن آن (مسکه)، سرشیر گاوی با شکر، شیر شتر، شیر گوسفند و شیر بُز. شیر شتر در قوی سازی غریزه جنسی بسیار اثربخش است. می‌توان به‌مدت ۲۰ روز و در هروز به اندکی که قابل هضم باشد و بر معده سنگینی نکند، از این شیر استفاده کرد. استفاده از ماست نیز میتواند برای گرم‌مزاجان سودبخش باشد.

 

مقالات بعدی مارا دنبال کنید

منبع:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =