عوارض مصرف بیش از حد چای سبز حاوی گل کاملیا

عارضه‌های و خطر آشامیدن زیاد چایی سبز دختر نوجوان را راهی مرکز درمانی کرد.

مصرف هر خوردنی و آشامیدنی چنانچه بیشتر از اندازه و بدون پرداختن به هشدارها باشد بی تردید عوارضی ایجاد خواهد کرد. چای سبز بعنوان یکی از آشامیدنی‌های مفید گاهی می‌تواند مضراتی داشته باشد که نمی‌توان آن را ندیده گرفت چرا که گزارش یکی رسانه‌ها با ذکر موردی خاص به خطرات آشامیدن بیشتر از اندازه چای سبز چینی پرداخت.

نوجوانی اهل کشور انگلیس دچارکرخی، اسهال ، بدن درد شد بهمین علت به دکتر متخصص مراجعه نمود. دکتر متخصص میزانی آنتی بایوتیک برای علاج عفونت مجرای ادرار او تجویز کرد ولی پس از استفاده فرد بیشتر احساس بیماری کرد و روانه مرکز درمانی شد، پوست و سفیدی چشمش زردشد؛ علائمی پرخطر که دکتر متخصص را متوجه مسئله‌ای جدی کرد.

شواهد نشان می‌داد فرد زردی دارد و مشکل او فرد جدی است و احتیاج به توجه زیادتری دارد، او می‌دانست احتمال دارد. هپاتیت داشته باشد چون کبدش متورم وملتهب شده بود معمایی به وجود آمد که دلیل این پیامد چیست؟

بلای آشامیدن زیاد چایی سبز روی کبد

این دختر ۱۶ ساله بیان کرده که به تازگی سفر خارجی نداشته و هیچگونه داروی غیر قانونی و الکلی مصرف نکرده و تابحال تزریق خون نداشته است، بعدازسوالهای مکرر دکتر متخصص متوجه شداو ۲جعبه چایی سبز از چین سفارش داده بودو هر روزه ۳ فنجون از آن را می‌نوشیده است او این چایی را برای لاغری و کنترل اشتها مصرف می‌کرده زیرا به زبان چینی نوشته شده بوده است نمی‌توانسته شیوه استفاده آن را بخواند.

این چایی حاوی گل کاملیا بوده این گل گیاه همواره سبزی است که برگهای این چایی را از دیگر چای‌ها متمایز میکند علت اساسی این پیامد ترکیبات چای بوده که سبب صدمه کبد و هپاتیت شده.

برخی بیماران که از بیماری شدید کبد رنج میبرند.

احتمال دارد حتی به مرگ منتج شود ممکن حتی برخی ترکیبات دیگر در این چای‌ها برای لاغری وجود داشته باشد.

خوشبختانه شخص مریض دو ماه پس از قطع نوشیدن چایی کارکرد کبد ش به حالت نرمال بازگشت در این زمینه دکتر متخصص بیان کرد استفاده بیش از حد این چایی سبب بیماری‌های گوناگونی مانند رنجش کبد وحتی مرگ میشود چنانچه چایی سبز مینوشیدابتدا از برند آشنا بهره جویی کنید وبعد به میزان نامحدود بیاشامید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =