راهکارهای ساده برای خوش اندام بودن!

بااین ۱۰ روش، ساده‌تر باریک اندام شوید.

باریک اندام شدن و کاهش وزن گاهی برای بعضی اشخاص تغییر به یک مشکل و دغدغه میشود ولی باید دانست که انجام هر کاری و حل هر مشکلی با روش‌های درست و کاربردی نتیجه بهتری خواهد داشت که در این قسمت به ۱۰ مورد از اینکارها اشاره میشود.
۱-بیشتر پروتئین بخورید!!
حدود ۲۵ -۳۰٪ از کالری موجود در پروتئین در هر مرحله هضم و گوارش سوخته میشود این درحالی است که این عدد برای کربوهیدرات‌ها تنها شش -۸٪ است.
۲-حرکت‌های ترکیبی داشته باشید:
برای کم کردن وزن تنها بسراغ ورزش هایی که برایتان انجام آن‌ها آسان‌تر است نروید بلکه ترکیبی از حرکات سخت را هم به ممارست ورزشی خود راه دهید.
۳-شوق و ذوق قرض بگیرید:
همواره آغاز کار اندکی دشوار است و داشتن شوق و ذوق برای ورزش مانند یک محرک عالی عمل میکنند به همین سبب برای آغاز تماشایی فیلم هایی که ورزش و انجام تمرین‌های ورزشی در آن با هیجان دیده میشود توصیه میشود.

شیوه‌های ساده و اثربخش در لاغری

۴-بشقاب شامتان را خلوت کنید:
همانطور که در گذشته گفته بودیم هرگز نباید شام را از وعدههای غذایی خود حذف نمایید بلکه بایستی رنگ و لعاب آن را دگرگون کنید که بجای رنگ قرمز گوشت و لعاب و چربی از رنگ سبز سبزی‌ها بهره جویی کنید.
۵- سالادتان را در سرکه غرق کنید:
خوردن سالاد باید یک پایه پایدار وعدههای غذایی شما باشد که مازاد و اضافه کردن سرکه سیب به آن تاثیر فوق العاده خواهد داشت.
۶-تنبل نباشید:
نشستن در پای تلویزیون و یا کامپیوتر علی الخصوص بازی‌های کامپیوتری به علت شکل فیزیکی بدن در آن حالات افزایش سایز کمر و شکم را تشدید می‌بخشد.
۷-قبل از خوراک آب بنوشید:
یک لیوان پر از آب اتاقک شکم شما را تا حدی پر کرده و جای تهی زیادی برای ورود خوراک باقی نمی‌گذارد.
۸- دندانهایتان را بیشتر مسواک کنید:
پژوهشگران ژاپنی بتازگی دریافته اند که آقایانی که دفعات مسواک زدن به دندان هایشان و زمان آن در اونها بیشتر است لاغر‌تر هستند.
۹-هر روز صبحانه بخورید:
تحقیقات اساتید دانشگاه هاروارد و بوستون نتیجه‌ای جالب داشته که طبق آن اشخاص علی الخصوص کودکانی که صبحانه بطور منظم مصرف انجام نمی‌دهند ۳۵ تا ۵۰٪ بیتشر به اضافه وزن دچار میشوند.
۱۰-از خوراکی‌های پکیج بندی شده دوری کنید:
تمام مواد خوراکی که بصورت پکیج بندی در حقیقت صنعتی تولید و عرضه می‌شوند با افزایش سریع قند موجود در خون قدرت شما برای ورزش و دویدن مناسب‌تر را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 6 =