آموزش درمان آب مروارید

نسخه طبیعی برای پاکسازی چشم و التیام و بهبود بینایی

یکی از بیماری‌های معمول چشم آب مروارید است که در اغلب موارد سبب تیرگی لنز چشم و بینایی را کمتر می‌کند اب مروارید در طی زمان اتفاق میوفتد، بروز این دشواری امکان دارد در یک ویاهر دو چشم باشد. بعضی از نشانه‌های آب مروارید اندک بینایی در شب، خطای دید، دوبینی، تار دیدن است.
پژوهشگران دست یافته اند اندک بینایی در اثر آب مروارید خطر افسردگی را بالا میبردفاکتورهای گوناگونی در بالا رفتن ریسک مبتلا شدن به آب مروارید مانند دیابت ، التهابات چشم، کشیدن سیگار، پیشینه دیابت در خانواده وجود دارد چنانچه تحت تاثیر یکی از این عوامل قرار دارید اهمیت بدهید چون این اختلال با عمل جراحی درمان میشود یکی از راههای جلوگیری و درمان بیماریهای چشمی استفاده بیش از حد اسفناج است.
بابالا بردن سطح لوتین سلامت چشم و شبکیه را بالا ببرید.

نسخه‌ی بطور کامل گیاهی برای التیام و بهبود بینایی و از بین بردن آب مروارید

نسخه طبیعی برای پاک سازی و التیام و بهبود بینایی با از بین بردن آب مروارید

مواد لازم:
یک فنجان گلبرگ
چهار فنجان آبجوش
چهار قاشق چای خوری برگ تمشک
روش آماده سازی نسخه:
آب را درون قابلمه‌ای بریزید تا بجوشد بعد گلبرگ‌ها و برگهای تمشک را به آبجوش بیافزاید و اجازه بدهید تا سرد شود وروزانه چشم را باان شستشو کنید و در بلند مدت اثر آن را خواهید دید.
سبزی‌ها منبع سرشار از ویتامین آ کاروتنوئید هستند که مکمل غذایی مفیدی است.
میوه هایی مانند توت تمشک کلم و دیگر میوه هایی که محتوی ویتامین سی ای هستند در التیام و بهبود بینایی و تحکیم رگهای خونی چشم اثربخش ند علاوه بر خوردن این خوراکی‌های مفید از مصرف خوراکی‌های که به بینایی زیان می‌زند امتناع کنید به عنوان مثال از خوردن چربیهای اشباع شده فرآورده‌های لبنی چرب امتناع کنید قطرهای گیاهی چشم هستند که حتی از نوع تجاری و شیمیایی آن مفیدتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =