ویتامین آ ، رگهای خون و جوانسازی و خواص آنتی اکسیدانی اش

آنتی اکسیدان و ویتامین آ بیست سال رگهای خونی را جوان‌تر میکند.

بیماری قلبی در تمام اشکال خود بزرگترین قاتل در آمریکاست داشتن یک برنامه غذایی برای قلب تندرست و سالم و انجام تمرینات زیاد می‌تواند کمک کنداما متخصصان بهداشت همچنان بدنبال یافتن درمان موثر‌تر هستند و شاید آنهارا پیدا کرده اند یک پژوهش نوین نشان میدهد که آنتی اکسیدان می‌تواند تنفس و گردش خون جدیدی را در اشخاص سالخورده ایجاد نماید.

در مطالعه کوچک انتشار یافته در گاهنامه هایپرتنشن پژوهشگران کالج کلرادو بولدر ده داوطلب ۶۰ تا ۷۰ سال مکمل هر روزه میتوکیو مصرف کردند این یک نسخه تصفیه شده از کوآنزیم آنتی اکسیدان عادی است. ده نفر دیگر پلاسبو را اخذ کردند و بعد از شش هفته پژوهشگران سلامت و مقدار سرخرگ شرکت کنندگان را تجزیه تحلیل کردند، بعد دسته مکمل پلاسبو را در حالیکه دیگران میتوکیو مصرف میکردند تغییر داد.
blood vessels

عروق خونی در سر آدم

در نهایت آزمایش آن‌ها پژوهشگران یادآور شدند که داوطلبانی که مکمل را اخذ کردند سرخرگ هایشان انعطاف و نرمش پذیری را بدست آورده اند اساس به نظر میرسد که میتوکیو کهنسالی شرایین را ۱۵-۲۰ سال کم می‌کند نویسنده موسسه مطالعاتی دانشجوی دکترا بعد از دکترا متیو رزمن در یک نشریه مطبوعاتی اظهار نمود که التیام و بهبود چنانچه پایدار باشد با کاهش ۱۳٪ بیماریهای قلبی همگام است.
بر اساس تحقیقات دکتر دانمارو مولانا راسل مطالعه زندگی نو را در تئوری بی اعتبار میکند که مکمل برنامه غذایی آنتی اکسیدان هارا التیام و بهبود میبخشد او در ادامه گفت: این نشان میدهد که هدف گیری میتوکلندری احتمال دارد به منظور کاستن اضطراب و نگرانی اکسیداتیو و التیام و بهبود تندرستی قلب و عروق با کهنسالی مناسب‌تر باشد.
رگ

ساختار عروق خونی

دکتر رزمن و سیلز اشاره کرده اند که تحرک جسمانی و عادتهای غذایی مناسب همچنان بهترین راه به منظور پرهیز از بیماریهای قلبی است او گفت در سطح تندرستی عمومی انجام این کار‌ها کفایت نمی‌کند ما بدنبال گزینه‌های مناسب‌تر به منظور پرهیز از تغییراتی که با بالارفتن سن سبب بیماری میشوند هستیم و مکمل‌ها یکی از همین گزینه هاستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 10 =