جذب عشق با لیمو

جذب عشق باور قدیمی چینی‌ها در زمینه فواید جالب لیمو

بعضی از خوراکی‌ها مانند لیمو واقعاً برای تندرستی بافایده است و افزون بر اینکه به عنوان مزه دهنده روی سالاد، خوراک و نوشیدنی‌ها مصرف میکنیم خاصیت دارویی نیز دارد.
این میوه حاوی اسیدی است که با بیماریهایی مانند سرماخوردگی ، آنفولانزا و گلودرد نبرد میکند چراکه خاصیت آنتی باکتریایی و آنتی ویروسی دارد. هم چنین لیمو قدرت رویارویی با کلسترول، اسپاسم ماهیچه‌ها ، کبد چرب و مشکلات هضم را دارد. هرچه از لیمو بگوییم در توصیف و ذکر فواید آن اندک است چرا که شمار خواص این میوه در غالب یک مطلب نمی‌گنجد برا این در این قسمت از زیبان به بعضی از موادر استفاده جالب از لیمو می‌پردازیم که شاید قبل از این نمی‌دانستید.

با فواید لیمو و جذب عشق حیات را دگرگون کنید.

موارد مختلف استفاده لیمو با نمک
لیمو میوه خوش بو است بعد از همین خاصیت ان استفاده کنید؛ میزانی لیمو نو را نصف کنید و درون آبمیوه گیری بریزید و در نقطه‌های مختلف خانه بگذارید تو بوی خوشش در فضا پخش شود.
جذب عشق

خواص بکارگیری لیمو و نمک در منزل

دور کردن انرژی‌های منفی و نامطلوب با لیمو
این میوه انرژی‌های منفی که در خانه بخش شده دور کردن میکند، برای این کار لیمو را نصف کرده و روی میزقراردهید.
ضمنا میتوانید میزانی آبلیمو را درون اسپری بریزید و در گوشه‌های خانه اسپری کنید تا انرژی‌های بداز بین رود
از بین بردن تب با لیمو
چنانچه حس میکنید تب دارید میزانی لیموراداخل کاسه‌ای بریزید و برای دقایقی بجوشانید، چنانچه به این دمنوش میزانی عسل بیافزاییدو بخورید. درد در ناحیه گلو و حلق شما هم درمان خواهد شد.

جذب عشق و محبت با لیمو؟

این عقیده قدیمی را شنیده اید که لیمو عشق راجذب میکند.
میزانی لیمورا درون لیوان شیشه‌ای بریزید وقتی خشک شد لیموها را تعویض نمایید این کار را میتوانید در محیط خانه علی الخصوص اتاق خواب تان انجام دهید، در واقع این عقیده قدیمی چینی هاست که بمنظور بوجود آوردن عشق بین همسران مورد کاربرد قرار می‌گرفته است.
شستشوی لباس با لیمو
خمیری از لیمو و نمک درست نمایید. روی لباس‌ها بمالید و دقایقی رها کنید و بعد بشویید، این شیوه برای سفید شدن لباس‌های سفید کدر شده بافایده است.
لیمو دندانها را سفید‌تر میکند.
میزانی لیمو را اب بگیرید و در دهان قرقره کنید این کار نه فقط دندان را سفید میکند بلکه جرم و باکتریهای دندان رااز بین میبرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =