درمان سرطان با هسته انگور!

با مصرف این ماده خوراکی درمان بدخیمی را در دست دارید.

درمان بدخیمی بدون کموتراپی با هسته‌ی انگور میتواند یکی از بهترین کشفیات جهان پزشکی برای گرفتاران به بیماری سخت سرطان باشد.

این مسئله بطور کامل به اثبات رسیده است که کموتراپی به عنوان روش درمان بدخیمی , در معالجه بدخیمی‌های پیشرفته نمیتواند به طور قدرتمند عمل کند و به منظور رفع سلول‌های سرطانی لازم باشد ولی آخرین تحقیقات مرکز نبرد با سرطان کلورادو درمانی متوجه شدند که هسته‌ی میوه‌ای جادویی به جای کموتراپی و حتی مناسب‌تر از ان میتواند در درمان بدخیمی تاثیرگذار باشد.

پژوهشگران بعد از بررسی‌ها و بررسی‌ها متوجه شدند که هسته‌ی انگور برخلاف روش کموتراپی در طول درمان و از میان بردن سلول‌های سرطانی به سلولهای دیگر تن و بدن صدمه‌ای وارد نمیسازد.

درمان سرطان با هسته انگور

تاثیر بینظیر هسته انگور بر درمان بدخیمی

عصاره دانه‌های انگور مانع گسترش سرطان میشود آنهایی که از سرطان روده بزرگ رنج میبرند به زودی قادر به ترک کموتراپی خواهند بود زیرا محققان ادعا میکنند که هسته انگور می‌تواند سلول‌های سرطانی را از میان ببرد. و جایگزین شیمی رمانی شود.

عصاره هسته انگور مناسب‌تر از کموتراپی از سرطان‌زایی جلوگیری میکند.

مراحل گوناگونی در توسعه‌ی سرطان وجود دارد که اساسی و مهم هستند.

شروع تشکیل تومور «سرطان‌زایی» نامیده میشود. بنابراین ترکیباتی که سبب سرطان می‌شوند سرطان‌زا نامیده میشود. عصاره‌ی هسته انگور محتوی مواد فعالی بنام پروسیانیدین است.

این ترکیبات با پیشگیری از سرطان‌زایی، از تشکیل تومورهای سرطانی جدید منع میکنند.

سرطان‌زایی بخصوص در بدخیمی‌های خاص تهاجمی مانند سرطان روده‌ی بزرگ مهم است زیرا چنانچه شیوه درمانی فقط سلول‌های سرطانی را بکشد بدون این‌که از تشکیل تومورهای جدید ممانعت نماید، هرگز اهمیتی ندارد که چند سلول سرطانی کشته میشود – همواره تومورهای جدیدی وجود خواهند داشت که می‌بایست کشته شوند و در حقیقت شما وارد مبارزه‌ای می‌شوید که پایان‌اش قطعا شکست است.

در بررسی که در مجله سرطان‌زایی انتشار یافت، پروسیانیدین جدا شده از عصاره‌ی هسته‌ی انگور حاوی خواصی است به علت آنتی‌اکسیدان‌های موجود در عصاره‌ها شدیدأ ضد تومور هستند.

رادیکالهای آزاد و زیان اکسیداتیو یکی از علت‌های اساسی بدخیمی است.

زیان اکسیداتیو می‌تواند به دی‌ان‌ایِ (DNA) سلولی زیان بزند و موقعی که دی‌ان‌ایِ سلولی زیان ببیند، میتواند باعث پیدایش سرطان شود.

با از میان بردن ترکیبات اکسیداتیو مانند گونه‌های اکسیژن فعال و رادیکالهای آزاد، آنتی‌اکسیدان‌ها توانایی دارند نقشی حیاتی در پیشگیری از سرطان ایفا کنند.

عصاره‌ی هسته‌ی انگور یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند است و به همین علت امکان دارد در همان اول به پیشگیری از شکل‌گیری تومورهای جدید یاری رساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =