زن بعد از سه سال بارداری تومور به دنیا آورد!

نشانه‌های تومور سرطانی در شکم زن با رشد جنین در دوره حاملگی اشتباه گرفته شده بود.

مادری که میلیون فرد بارداری انتها ناپذیر را تجربه کرده بود به اتاق عمل رفت ولی به جای نوزاد توموری به میزان یک ملون ازشکمش خارج شد «مارگارت مکماهون» ۴۸ ساله و مادر دوکودک برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ به علت مشکل معده به دکتر مراجعه نمود ولی آن زمان نشانی از تومور سرطانی دیده نشد و شاید هم معاینات به میزان مکفی دقیق نبودند. هرچند خود او در مصاحبه‌اش گفته است که نشانه‌های بیماری من دقیقا همانند دوره حاملگی بود و با گفته‌های اطرافیان گاهی خودم هم احساس می‌کردم حقیقتأ باردار هستم در نهایت این دوره بارداری سه ساله انتها یافت.

بزرگ شدن تومور سرطانی دوره حاملگی و رشد جنین تلقی می‌شد.

با علایم و دردهایی همچون نفخ معده و ملتهب شدن روده دکتر برای او دارو تجویز کرد ولی دردها کم‌تر نشد و شکم این زن دقیقا همانند خانمهای حامله روزانه بزرگ‌تر می‌شد بطوریکه او مشکوک به بارداری بود. نم نم خود او هم باورش شد که باردار است چرا که تغییرات درون شکمش حالتی مانند حرکت جنین بود ولی آزمایشات این را نشان نمی‌داد.

دردهای گذرا و جزئی با دارو از بین بردن می‌شد تا زمانی که پس از گذشتن ۳ سال در حالیکه شکم زن به میزان یک خانم باردار بزرگ شده بود دردها شدت گرفت تاجاییکه دیگر تحمل آن‌ها غیرممکن شد.

خانم مارگارت به منظور رفع دردهایی که به توصیف خودش کشنده بودند به مرکز درمانی مراجعه نمود و عکسبرداری‌ها وجود یک توده‌ی سرطانی درون شکمش را نشان دادند.

او که به گفته‌ی خودش برای مرگ اماده می‌شد به اتاق عمل جابه‌جا‌ شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تومور و توده سرطانی که با نشانه‌های بارداری در شکم زن میانسال رشد کرد.

طبیبان هرگز فکر نمی‌کردند که درون شکم این زن یک توده‌ی سرطانی به میزان هجده سانتی متر و وزن یک ملون جای گرفته باشد ولی در واقع گوشه‌ای از شکم مارگارت را توده‌ای پرخطر احاطه کرده بود که به گفته‌ی طبیبان می‌توانست او را در چند روز آتیه به کام مرگ بکشاند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =