ویتامین موثر کاهش درد حاملگی!

کاستن از درد وضع حمل با مصرف این ویتامین

کاستن از درد وضع حمل را میتوان با راه هایی اندک کرد که در این قسمت در زمینه یک راه طبیعی و بدون عارضه‌های با شما صحبت خواهیم کرد که خیلی ساده است.

همانگونه که می‌دانید مسکن‌ها و داروهای آرامبخش که در هنگام وضع حمل تجویز می‌شوند بهد از وضع حمل عارضه‌های خود را یکی یکی بروز می‌دهند که چالش ساز هستند ولی چنانچه قبل از وضع حمل بدن , بهمین علت درد مقاوم کنید می‌توانید وضع حمل راحت‌تری داشته باشید.

برآیند یک وارسی و تحقیق اخیر نشان داد. کمبود ویتامین D می‌تواند وضع حمل در خانمها را با درد بیشتری همراه کند.

کمبود ویتامین D در طول بارداری بخصوص در خانمهایی که از رژیمهای غذایی گیاهی استفاده می‌کنند و کم‌تر در تماس نور خورشید قرار می‌گیرند رایج است. در این تحقیق ۹۳ زن باردار حضور داشتند که سطح ویتامین دی در بدن آنها قبل از وضع حمل کنترل شد و هم چنین بانوانی که در طی زمان وضع حمل تزریق نخاعی اخذ کردند.

متخصصان آمریکایی مقدار گیری کردند که هریک از این خانمهای حامله هنگام وضع حمل به چه مقدار داروی مسکن درد نیاز پیدا کرده اند.

ویتامین دی وکاهش درد وضع حمل

خانمهایی که سطح ویتامین دی آنها پایین بود نسبت به دسته دیگر بیشتر به داروی مسکن نیاز داشتند.
خانم‌ها غالبا در دوره حاملگی با کمبود ویتامین دی مواجه اند و به همین سبب هنگام وضع حمل بیشتر درد می‌کشند.
به گزارش هلث دی نیوز، دکتر گلر افزود: با در نظر داشتن برآیند این مطالعه جلوگیری و درمان خانم‌ها بارداری که با کمبود این ویتامین مواجه اند میتواند اثر چشمگیری بر کاستن از درد وضع حمل در میلیون‌ها زنی داشته باشد که در آستانه مادر شدن هستند.
قابل توجه است که تا کنون خیلی از معضلات و حتی دردها را با انجام تحقیقات وسیع و بررسی‌های بر روی اشخاص مختلف توانسته اند از روشهای طبیعی مورد مداوا قرار دهند و این نشانه‌ای است از یافت مداوا برای هر نوع مشکل و درد از دل طبیعت

چگونه ویتامین دی مورد احتیاج بدن را تأمین کنیم؟

سود مندی از تابش آفتاب

ویتامین دی ویتامینی است که تأمین آن، فقط از راه مواد خوراکی ممکن نیست و تابش آفتاب، وظیفه مهمی در تأمین آن دارد. تابش آفتاب، تولید مواد سرکوب کننده درد را در بدن تحریک می‌کند؛ پسندیده‌تر است زنان حامله برای سود مندی از تابش آفتاب، ساعاتی از روز را در تماس نور خورشید قرار گیرند.

مصرف شیر به همراه غلات صبحانه

استفاده روزانه غلات صبحانه که بنام کورن‌فلکس یا برشتوک (شکل حجیم شده غلاتی مانند ذرت، گندم، برنج یا جو) معروف هستند، قسمتی از ویتامین دی بدن را تأمین میکند.

موقع خرید این محصولات، انواع تندرست و سالم، چند غله، دارای سبوس کامل و بدون قند آن را آماده کنید.. شیر گاو نیز دارای ویتامین دی است.

روغن ماهی

هر قاشق چاییخوری از روغن کبد ماهی، حاوی ۱۳۰۰ واحد ویتامین دی است؛ چنانچه مصرف روغن کبد ماهی برای شما ناخوشایند است، از کپسول آن بهره ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =