کاهش فشار خون

راهکارهای سریع پایین آوردن فشار خون بالا تنها در 5 دقیقه

بدون بکارگیری دارو ظرف پنج دقیقه فشار خون را پائین بیاورید.

فشار خون بالا وقتی اتفاق میافتد که خون ناچار باشد با فشاری افزون‌تر از درون سرخرگ‌ها حرکت کند در حدود ده میلیون نفر در انگلیس به بالارفتن فشار خون گرفتارند (تقریبا یک پنجم از جمعیت بریتانیا)

در روزگار کنونی، بالارفتن فشار خون بعنوان یکی از بیماری‌های رایج و پرخطر شناخته شده که استفاده از سیگارت، کم خوابی، اضطراب و نگرانی ، غذای پر نمک و چرب، چاقی علت‌های اساسی و مهم بروز این اختلال هستند.
بهترین راه مداوا برای کاهش فشارخون تغییر سبک زندگیست که نخستین قدم آن مصرف خوراکی‌های سالم بوده و بنابراین آن نیاز شما به داروهای فشارخون و عواقب ناشی از آن‌ها کاهش میابد.
لوهون سن، متخصص طب چینی، طب فشاری چین باستان را یکی از بهترین شیوه‌ها برای کاستن از فشار خون می‌داند.
در اینجا ما به شما ٢ روش ماساژ ساده، که گردش خون در بدن را تحریک و سبب کاهش فشارخون میشود، معرفی می‌کنیم.
فشارخونماساژ درمانی” src=”https://loplopi.com/static/image/replace_image/7c4aa5a6-86a1-4a0c-ab15-f6074c5db682/ssiimm-hqdefault.jpg” width=”259″ height=”194″ ” >

درمان بالارفتن فشار خون

نقطه ۱ – دو

این دو نقطه در حقیقت یک خط را شکل می‌دهند که از پشت غضروف گوش به قسمت استخوان مرکزی گردن کشیده شده و به منظور انجام ماساژ ، به آهستگی با نوک انگشت‌ها خود این خط را لمس کرده و این شیوه ماساژ را ده بار در هر دو سمت سر مرور کنید.

نقطه ۳

این خط از صورت آغاز و در نقطه‌ای هم سطح با لاله گوش و به بازه نیم دور اینچ از گوش به سوی بینی امتداد پیدا میکند که بایست این خط را برای ۱ دقیقه به آهستگی فشار بدهید.
این شیوه کمکتان می‌نماید تا بالارفتن فشار خون شما افت پیدا کند ولی این به آن معنی نیست که این اختلال کاملا درمان شده و بایست با ملاحظه قوانین دکتر متخصص عوامل خطر را کاهش و سلامتی خود را حفظ نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =