زیباتر کردن پوست صورت و شکم با یخ

دستورالعملی فوق العاده برای یخ درمانی

 

یخ درمانی در ابتدای دوره‌ی ۲۰۰۰ در مکزیک شروع شده است. و تکنیکی از یک ماساژ نوآورانه است، که به همراه سیستم غذایی مناسب و ورزش کردن، میتواند اثر فوق العاده‌ای را بگذارد آیا شما تا بحال درباره این تکنیک، که یخ درمانی نامیده میشود و از سرما میتوان برای کاهش وزن استفاده کرد، چیزی شنیده بودید؟ در دنباله این قسمت از سلامت زیبان خواهیم گفت که یخ درمانی چگونه می‌تواتد در منزل به محکم شدن پوستتان و کم کردن وزن تان یاری رساند.

یخ درمانی

یخ درمانی با دستورالعملی بی نظیر

فواید و خواص یخ درمانی چیست؟

چنانچه بخواهیم فواید و مزیت‌های یخ درمانی را به صورت مختصر و مفید بیان کنیم بایست به نکته‌های زیر اشاره کنیم:
  • چربی‌ها را تخریب میکند.
  • بافت‌ها را سفت‌تر و محکم‌تر میکند و به طور طبیعی، سبب تسلی پوست میشود.
  • گردش خون را التیام میبخشد.
  • تنها در چند جلسه سایز را تقلیل میدهد.
برآیند با نخستین اعمال‌ها مشخص و قابل رویت هستند.
این نوع درمان، همراه با بکارگیری داروهای گیاهی ، سرعت چربی سوز ی را بالا می‌بردو سبب برانگیختن، برای ساخت سلولهای جدید میشود، چند راه مختلف بمنظور استفاده از یخ درمانی و سود مندی از برتری‌های آن وجود دارد.

شما میتوانید از یک کیسه و یا جعبه خاص ژل‌ها، برای مناطق خاصی از تن، مانند چشم‌ها و شکم بهره جویی کنید فقط کفایت میکند. که شما آن‌ها را فریز کنید و آنگاه به مناطق مورد نظر اعمال کنید. چنانچه می‌خواهید که این درمان را در منزل آزمایش کنید، چند تکه یخ را درون کیسه‌ای بریزید و در یک پارچه نازک بگذارید و بعد روی مناطقی که میخواهید. چربی سوزی شود، و یا سبب محکم شدن پوست شود، بگذارید.

برای این کار در اول قسمت‌های مورد نظر را از آلودگیها تمیز میکنند و یخ درمانی را شروع میکنند، از این درمان هیچگونه پیامد جنبی گزارش نشده است.

یخ درمانی صورت

با یخ درمانی پوست زیبا بسازید.

یخ درمانی برای افرادیکه خواهان کم کردن وزن و محکم شدن پوستشان هستند، توصیه میشود این درمان صرفا برای خانوم‌ها نیست، گرچه ۹۵٪ از مراجعه کنندگان، زن هستند.

این شیوه به خصوص برای دوره پس از وضع حمل نیز پرکاربرد می‌باشد، که هیچگونه ضرری نخواهد داشت و شما می‌تواتید بی درنگ بعد از وضع حمل، از این تکنیک بهره جویی کنید.

مضاف بر این، یخ درمانی میتواند برای اشخاص بالای چهل سال بافایده باشد.
که به اجتماع و استحکام پوست شل کمک میکند و باسن و سینه و شکم و .. آن‌ها که افتادگی پیدا کرده است را متناسب میکند.

یخ درمانی به منظور کاستن از وزن

چنانچه شما تکنیک‌های دیگری، مانند در مواجه با گرمی قرار گرفتن را آزمون کرده اید، و حتی یک گرم هم اندک نکرده اید، امکان دارد که به یخ درمانی علاقمتد شوید، و بخواهید که امتحانش کنید بررسی‌های بسیاری نشان میدهد، که بکارگیری یخ، در برخی از نواحی بدن، به چربی سوز ی کمک میکند و ظاهرا در کشیده شدن بافت پوست و کاهش سایز بسیار موثرند چنانچه شما این را باور نمی‌کنید، درباره احساسی که پس از یک حمام سرد، یا استخر آب یخ به دست می‌آورید، فکر کنید.

یخ درمانی و درست کردن یخ ویژه گیاهی برای زیبایی و جوانی پوست

موادهای گوناگونی در بازار وجود دارد که درصورت استفاده از اونها در خانه، کارآیی یخ درمانی را افزایش میدهد برای مثال: انواع گوناگونی از روغن‌ها و گیاهان طبیعی وجود دارند، که مازاد بر لایه برداری، به تحکیم و محکم شدن پوست نیز کمک می‌کنند؛ شما میتوانید یخی بسازید با فواید زیر:
  • یخ ضد کشش
  • یخ برای صاف کردن شکم
  • یخ به منظور کاستن سایز
  • یخ صورت
  • یخ برای پس از وضع حمل

فواید یخ

بی نظیر‌ترین فواید یخ درمانی

چطور یخی با این فایده و اثر را بسازیم؟
شما به
  • ۳قاشق غذاخوری اسطوخودوس ، ..
  • ۱ برگ رزماری خرد شده.
  • ۳قاشق غذاخوری پودر قهوه
  • ۲لیوان چایی سبز
  • و یک دوم لیتر آب
احتیاج دارید.

درمان بیماریهای پوست با یخ

دستورالعمل:
عناصر را طی مدت پانزده دقیقه بجوشانید بعد از روی گاز بردارید و اجازه بدهید تا با درجه حرارت اتاق خنک شود و بعد در یک ظرف پلاستیکی پر نمایید و درون فریزر بگذارید تا منجمد شود.
بعد از یخ زدگی، آن‌ها را به صورا دایره‌ای روی منطقه مورد نظر، ماساژ دهید در نهایت توجه داشته باشید که چنانچه پوست حساسی دارید، قطعا یخ را درون کیسه یا پارچه‌ای بگذارید، تا از سوز خود ممانعت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 11 =