گیاهان آپارتمانی مفید برای خواب راحتتر

۸ گیاه بافایده برای اتاق خواب

مجراهای بیشماری برای خوابیدن مناسب‌تر مانند خاموش کردن تلفن، کولر، تمیزی رختخواب و … وجود دارد، ولی نکته‌ی دیگری وجود دارد که خیلی با آن آشنا نیستید. به نوشته‌ی زیبان گذاشتن گل و گیاه در اتاق خواب به منظور داشتن خواب مناسب‌تر فوایدی مانند رطوبت هوا، بهترشدن حال، التیام و بهبود کیفیت هوا و …داد.

۱ گل مار: این گیاه میزانی بلند، دشوار و محکم است و بطور معمول در درون نگه داری میشود که نمونه‌های دیگر آن به عنوان گل زبان مادر شوهر می‌شناسند که به از میان رفتن نیتروژن یاری می‌کند.

گیاه خواب

گل مار یکی از برترین گیاهان برای اتاق خواب

دو پیچک: علاوه بر زیبایی، این گل بسیار دشوار است و خیلی احتیاج به مراقبت ندارد و هوا را از سمومی مانند: بنزن، فرمالدئید پاک میکند.

۳ گل آفتابگردان: چنانچه می‌خواهید به اتاق خوابتان یک میزان رنگ بدهید، گل آفتابگردان گزینه‌ی خوبیست این گل حدود دو قدم رشد میکند و رنگ زیبایی دارد و هم چنین نگه داری آن آسان است و به از میان رفتن آلرژی هم یاری می‌کند.

چهار اسطوخودوس فرانسوی: اسطوخودوس رایحه خوبی دارد و برای ماساژ درمانی بافایده است و طبق گزارشات بدست آمده وقتی رایحه و بوی خوبی در فضا پیچیده باشد، ۷۱ درصد خواب را راحتر میکند.

اسطوخودوس، بو، نور و رنگ خوبی به میط می‌دهد.

پنج زنبق (نیلوفر) صلح: این گیاه یکی دیگر از گیاه هایی است که درون خانه نگه داری میشود و هوا را پاک سازی و گاز‌ها را بی اثر میکند و ضد آلرژی است و احتیاج به مراقبت چندانی ندارد به گزارش زیبان ، این گزینه بهترین گزینش و انتخاب برای طراحی‌های مدرن خانه است و آب اندکی هم می‌برد.

شش گل گریه انجیر : این گیاه برای منازلی که وسایلی مانند فرش دارند پسندیده است چون آلرژی را پیش از اینکه روی لوازم بنشیند از میان میبرد و تنفس را راحتر میکند.

۷ گیاه همواره بهار چینی: این گیاه بزرگ است و برگ‌های باریکی دارد.

نگهداری از آن خیلی ساده است و در نور اندک پسندیده رشد میکند اگر مایلید اتاق خوابتان را تاریک نگه دارید، مطلوبترین گزینه است.

۸ سوگی (نوعی گیاه ژاپنی): این گیاه در ماساژ درمانی بسیار شناخته شده است و حس آسایش و آرامش را بالا میبرد، درنتیجه مطلوبترین گزینه برای اتاق خواب است این گیاه تنوع بسیاری دارد و بنابر سلیقه میتوانید برای اتاق خواب به کار ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =