بهترین برند بوتاکس

بهترین برند بوتاکس کدام است ؟! اثرات جادویی بوتاکس را بشناسیم!

بهترین برند بوتاکس

بهترین برند بوتاکس چیست ؟ بهترین و با کیفیت ترین ها را بشناسیم

با وجود صدها مرکز زیبایی که هرکدام قیمت و محصولات خود را دارند ، انتخاب یک نوع عمل زیبایی با کیفیت و مناسب برای همه سخت شده است!بهترین برند بوتاکس

تزریق بوتاکس نیز از این قاعده استثناء نیست.کافیست سری به روزنامه و مجله های خبری بزنید تا متوجه شوید که آمار قربانیانی که در این گونه مراکز زیبایی ، دچار عوارض جانبی و مشکلات دائمی شده اند، تا چه حد زیاد است!بهترین برند بوتاکس

بهترین برند بوتاکس
بهترین برند بوتاکس

اما به عنوان بیمار یا مراجعه کننده ای که تصمیم به تزریق بوتاکس دارد ، چه کاری از عهده ی شما بر می آید؟! چه گونه بوتاکس با کیفیت را شناسایی کنیم ؟ آیا مرجعی وجود دارد که راه را برای ما مشخص کند؟

در این مطلب تصمیم داریم به چند نوع بوتاکس با کیفیت که اثراتی تایید شده دارند اشاره کنیم و بگوییم که کدام یک برای شما از همه بهتر است!

سم بوتولونیوم نوع A چیست ؟

سم بوتولونیوم نوع A یک جور نوروتوکسین تزریقی است که به نام های زیر شناخته می شود :بهترین برند بوتاکس

  • بوتاکس زیبایی
  • دیسپورت
  • زئومین

درمان های مبتنی بر نوروتوکسین محبوب ترین عمل های زیبایی در آمریکا به حساب می آیند و معمولا برای درمان عارضه های زیر به کار می روند :بهترین برند بوتاکس

  • نرم کردن چروک های دینامیک
  • چروک هایی که ما هر روزه برای حالات بیانی چهره ی خود به کار می بریم (مانند اخم کردن ، لبخند زدن، متعجب شدن و…)بهترین برند بوتاکس

روش کاری این درمان به صورتی است که مسیر سیگنال های عصبی به عضلات را مسدود کرده و به این ترتیب موجب ریلکس شدن آن ها می شود.در نتیجه حالات بیانی چهره تان نرم تر شده و چروک های دینامیک به طرز قابل توجهی از بین می روند!بهترین برند بوتاکس

سم بوتولونیوم نوع A چیست ؟
سم بوتولونیوم نوع A چیست ؟

چه تفاوتی میان بوتاکس ، دیسپورت و زئومین وجود دارد ؟

در حال حاضر می دانید که هر کدام از این محصولات، حاوی مواد یکسانی هستند : سم بوتولونیوم نوع A و برای رفع چین و چروک ها به کار می روند.

پس سوال این جاست که اساسا تفاوت این سه محصول در چیست ؟

فرق اصلی آن ها در فرمول ساختشان است که در نتیجه در دوز مصرف آن ها ، سرایت محصول به دیگر نقاط بدن و سرعت مشاهده ی نتیجه شان ، تفاوت زیادی ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، بوتاکس زیبایی با نوعی پروتئین فرموله شده است!

دیسپورت ورژن کوچک تری از همین پروتئین را دارد در حالی که زئومین اصلا حاوی هیچ گونه پروتئینی نیست!

چه تفاوتی میان بوتاکس ، دیسپورت و زئومین وجود دارد ؟
چه تفاوتی میان بوتاکس ، دیسپورت و زئومین وجود دارد ؟

هر سه محصول توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده اند و بدون هیچ خطری می توان از آن ها استفاده کرد.

اما در رابطه با این که کدام یک از این محصولات را می توانید استفاده کنید ، به سه چیز بستگی دارد :

  • آناتومی منحصر به فرد شما
  • اهداف و نیازهایتان
  • توصیه های متخصص زیبایی

ماندگاری بوتاکس چقدر است | ماندگاری بوتاکس دیسپورت

اثرات کاهش دهنده ی چروک ناشی از درمان بوتولونیوم بستگی زیادی به خود بیمار ، محل درمان و محصولی که استفاده می کند، خواهد داشت!

اما می تواند گفت اثرات تزریق این ماده عموما 3 الی 6 ماه دوام خواهد داشت.

برای این که نتایج حاصل از این درمان را ماندگار تر کرد ، پزشکتان چندین بار این عملیات را تکرار می کند و دوز مصرف و تکنیک استفاده از مواد را بر حسب نیازهای شما تطبیق خواهد داد!

نوروتوکسین ها در چه موارد دیگری می توانند مفید واقع شوند ؟

گرچه نوروتوکسین نوع A  بیشتر مواقع برای کاهش چروک های پوستی استفاده می شود اما متخصصین زیبایی می توانند از این ماده معجزه آسا برای رفع هرگونه مشکلات مربوط به سیستم عصبی و عضلات هم استفاده کنند :

درمان تعریق بیش از حد : تزریق بوتولونیوم نوع A می تواند سیگنال هایی که موجب فعالیت غده های عرق می شوند را مختل کرده و در نتیجه تعریق را در زیربغل ، دست ها و پاها کاهش دهد!

نرم کردن خطوط عمودی روی گردن : اگر شما هم از خطوط روی گردنتان عذاب می کشید ، سم بوتولونیوم می تواند برای ریلکس کردن عضلات گردن استفاده شود و به این ترتیب ظاهری نرم تر و صاف تر برای گردنتان به ارمغان بیاورد

ماندگاری بوتاکس دیسپورت
ماندگاری بوتاکس دیسپورت

قیمت بوتاکس دیسپورت

اما همان گونه که احتمالا می دانید برند دیسپورت در ایران ، محبوبیت چشم گیری میان افراد دارد و در بازار عمل های زیبایی ، بیش از دیگر محصولات استفاده می شود!

اما نکته این جاست که یافتن دیسپورت اصل و اورجینال کار چندان راحتی نیست! متاسفانه مثل هر محصول دیگری ، نوع چینی بوتاکس دیسپورت نیز در بازار وجود دارد که اثرات و عوارض جانبی آن وحشتناک است!

قبل از هر گونه کار دیگری باید از پزشک خود بخواهید که جعبه ی بوتاکس را به شما نشان دهد!این گونه می توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.چنان چه پزشک از نشان دادن جعبه خودداری کرد ، مطمئن شوید که احتمالا از دیسپورت های چینی استفاده می کند.

قیمت بوتاکس دیسپورت
قیمت بوتاکس دیسپورت

عواقب مصرف این برند در برخی بیماران می تواند بسیار وخیم باشد.

گزارش هایی وجود دارد که حاکی از کهیر زدن و تاول های وخیم در سطح پوست بیماران می باشد!

قیمت بوتاکس دیسپورت نسبت به دیگر نمونه های همسان اندکی بالاتر است اما قیمت بالای آن به خاطر امنیت فوق العاده و هم چنین اثرات شگفت انگیزش است!

البته با همه ی این وجود ، باز هم متاسفانه مراکزی وجود دارند که قیمت های عجیب و غریبی به بیماران خود ارائه می کنند که حتی با کیفیت بالای دیسپورت هم قابل توجیه نیست!

تلاش کنید که به جای انتخاب محصول گران تر ، مرکزی خوش نام تر و معتبرتر انتخاب کنید.این گونه از نتیجه ی عمل راضی تر و مطمئن تر خواهید بود!

 

بوتاکس مصپورت خوبه؟

نوع دیگری از بوتولونیوم نوع A وجود دارد که در دسته بندی های بالا ذکر نشده و آن بوتاکس ایرانی مسپورت (مصپورت) است.

اگر شما هم از دسته افرادی هستند که بابت جنس های ایرانی نگرانند، خیالتان را آسوده می کنیم. اثرات مصپورت شگفت انگیز است و کمتر موردی مبنی بر بروز عوارض جانبی در این نوع از بوتاکس گذارش شده است.

بوتاکس مصپورت خوبه؟
بوتاکس مصپورت خوبه؟

علاوه بر این قیمت پایین بوتاکس مصپورت موجب شده است که افراد زیادی در کشور به تزریق آن روی بیاورند و واقعیت این است که قریب به اکثر افراد از تزریق آن راضی بوده اند!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یک =