خواص بهارنارنج برای رفع بیخوابی

یک جایگزین پسندیده برای داروهای خواب آور.

در این نوشتار قصد داریم تا شما را با دارویی گیاهی که برای بیخوابی پسندیده است آشنا سازیم تا قادر باشید به خوبی استراحت لازم کنید و از برنامه‌های روزمره تان غافل نشوید.

چنانچه دشواری کمبود خواب دارید قطعا ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت پیش از خواب یک لیوان عرق بهارنارنج را بیاشامید.
یک متخصص طب سوزنی از چین و عضو هیئت مدیره کانون علمی طب سوزنی و استادیار کالج علوم پزشکی در خصوص تاثیر عرق بهارنارنج در بیخوابی اذعان داشت: عرق بهارنارنج یک داروی گیاهی با طبیعت گرم است که دارای خاصیت‌های بیشماری همچون آرام بخشی، کاهش دردهای عصبی و تنظیم تپش قلب است.

درمان بی خوابی

داروی گیاهی برای بیخوابی

او با اشاره باینکه بااهمیت‌ترین خواص دارویی بهارنارنج اثر آن روی ساختار عصبی است، تصریح نمود: عرق بهارنارنج جزء عرقیجاتی است که سبب آرامش ساختار اعصاب بدن میشود این متخصص توصیه کرد: چنانچه دشواری کمبود خواب دارید قطعا ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت پیش از خواب یک لیوان عرق بهارنارنج را بیاشامید.
وی در همین خصوص اظهار نمود: عرق بهارنارنج علاوه بر تاثیر در آرامش اعصاب در کاهش اضطراب و نگرانی و دلشوره، شاداب شدن پوست، کاهش افسردگی و کاهش تپش قلب نیز تاثیرگذار است.
ایشان در انتها گفت: عرق گیاه شادونه نیر دارای خاصیت‌های دارویی بهارنارنج است و بایستی دقت نمود که عرق بهارنارنج را از گل آن بهره ببرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سه =