اثرات کاهو و… در درمان طب سنتی

برای کم کردن وزن نمی‌توان برای همه یک نسخه واحد پیچید.

اشخاصی که با مشکل بالارفتن وزن و چاقی روبرو هستند، سعی میکنند با شیوه‌های مختلف چربی‌های مازاد و اضافه خود را آب کنند. گفته هایی وجود دارد که بعنوان مجراهای طلایی برای کم کردن وزن بین مردم پخش شده است.

برا این برخی‌ها سعی میکنند با پیروی از این گفته‌ها وزن خود را کمتر کنند.

به عنوان نمونه بارها از گوشه و کنار شنیده اید که آب کرفس یک آشامیدنی اثربخش در حذف چربی‌های مازاد است!

ولی آیا حقیقتأ این گفته صحت دارد یا نه؟! به همین سبب برای شما برخی از متداول‌ترین اطلاعات و شایعات اشتباه غذایی را که درباره کم کردن وزن مرسوم است، برای شما معرفی خواهیم کرد.

عضو کانون علمی طب قدیمی و سنتی ایران در گفت وگویی در خصوص مصرف تخم کتان به منظور کاستن از وزن، گفت: بررسی‌های بالینی مشخص کرده که تخم کتان در لاغری تاثیر گذار است ولی درکتاب‌های طب قدیمی چهار نوع تخم کتان قید شده و به نوع خاص آن هیچ اشاره‌ای نشده است.
برهانی در جواب به این پرسش که آیا مصرف کاهو یا آب آن در کاستن از وزن تاثیرگذار است یا نه، گفت: کاهو سبب سردی معده شده و در بلندمدت میل به غذا را زیاد میکند پس قادر نیست به منظور کاستن از وزن مؤثر باشد.

کاهش وزن

تاثیر کاهو در کاستن از وزن

وی در زمینه درمان‌های طب قدیمی برای میگرن ، گفت: ما ۲۸ نوع سردرد داریم که میگرن ترکیب چند نوع سردرد با همدیگر است و فردیکه میگرن دارد باید بر اساس وضعیت خاص طبع، نوع غذای مصرف کرده و اصول نخستین تندرستی تحت مداوا قرار گیرد و نمی‌توان یک نسخه واحد برای همه پیچید.
این کارشناس طب مکمل در زمینه درمان تنبلی تخمدان ، گفت: تنبلی تخمدان متعاقب از سردی طبع و گردهمایی ماده سرد بلغم در سیستم رحمی است و در این دشواری باید دستوراتی به منظور تحکیم رحم و پاک سازی رحم داده شود.

پاک سازی رحم با دواهای گرم صورت میگیرد ولی هر کس متناسب با وضعیت خود باید درمان‌های خاصی بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =