زندگی دردآور زن بدون بینی که از چشم نفس می‌کشد

سرطان صورت زن ۶۰ ساله را نابود کرد تا او بدن بینی و چشم شود.

تصاویری دردآور بعد از انتها و پایان مرحله درمان غده سرطانی روی صورت پیرزن ۶۰ ساله کانادایی را نماش میدهد که طبیبان برای نجات جان او وادار به برداشتن بینی و یکی از چشمان او شدند.

«لدا دسلندز» ۶۰ ساله مادر دو فرزند اهل کانادا مدتها پیش به علت تورم زیری روی صورتش به طبیب مراجعه کرد و بسیار زود سرطان روی صورت او تشخیص داده شد تا زندگی اش گذرگاه دیگری را ادامه دهد.

وضعیت دردآور زن بدون بینی در فازهای ابتدائی رشد سرطان صورت

پیشرفت سریع رشد غده روی صورت او طبیبان را وادار به برداشتن بینی و یکی از چشمانش کرد چرا که تخریب بافت این اعضای روی صورت او شده بود برا این هیچ امکان ترمیم موجود نبود و «لدا» سال ۲۰۱۴ تحت عمل جراحی قرار گرفت و صورتاو به وضعیتی درآمد که در تصاویر این قسمت از زیبان مشاهده می‌کنید؛ به علت برداشتن بینی بایستی بخشی به عنوان جایگزین ایجاد می‌شد که طبیبان حفره‌ای بالای چشم تخلیه شده‌ی او به عقیده تا تنفس از آنجا انجام پذیرد.

این خانم ۶۰ ساله کانادایی حالا به صورت آنلاسن از مردم دنیا درخواست کمک دارد تا برای بازسازی صورتش که هزینه‌ی خیلی زیادی احتیاج دارد او را همراهی کنند.

وضعیت دردآور زن بدون بینی و چشم راست

زن بدون بینی و حفره‌ای که برای تنفس او بالای چشم راستش قرار گرفته.

تعدادی از رفیقان او هم اکنون به شیوه‌های گوناگون در حال گردآوری کمک نقدی برای جراحی زیبایی و ترمیم صورت او هستند «لدا» می‌گوید: آرزو دارم قبل از مردن بازهم صورتم به حالت قبل بازگردد و زندگی با چهره‌ی تندرست و سالم را مجددا تجربه کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =