قیمت لیزر موهای زائد بدن و صورت

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن/تخفیف لیزر کل بدن

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن/تخفیف لیزر کل بدن 

سلام همراهان عزیز زیبان، در این مقاله میخواهیم نکاتی را که در خصوص لیزر موهای زائد مهم می باشد مانند قیمت لیزر موهای زائد کل بدن را با هم مرور کنیم. همه ی ما به اهمیت حذف موهای زائد و انتخاب روشی مناسب و موثر در این زمینه پی برده ایم.
موهای اضافی و زائد به موهای نواحی از بدن اطلاق می گردد که هیچ کدام از ما تمایلی به داشتن آن ها در این قسمت های بدنمان را نداریم و دائما درصدد حذف این موها هستیم. این موهای زائد در نواحی مختلفی از بدن رشد می کنند.

موهای زائد در نواحی صورت، پشت لب، گونه ها، چانه، شکم، نواحی تناسلی مردان و زنان، گردن و … به صورت طبیعی رشد می کنند و برای همه ی افراد این موها ناراحت کننده و مشکل ساز می باشد.

راهکارهای حذف موهای زائد بانوان:

شیو کردن موها:

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن
لیزر موهای زائد بدن

همه ی ما تجربه ی این را داریم که معمولا پس از شیو موها، مقداری از موهای آن ناحیه باقی می مانند مگر اینکه موها هر روز شیو شوند که اینکار باعث تیره شدن پوست و ضخیم شدن موها می گردد.

استفاده از موم یا بند انداختن:

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن
لیزر موهای زائد بدن

هر دوی این روش ها موجب تحریک پوست بانوان می شود. هم چنین این روش ها رویش مجدد موها را سرعت می بخشد و همه ی ما تجربه این را داشته ایم که موهای زائد بدنمان به سرعت مجددا مثل قبل رشد می کند.
قیمت لیزر موهای زائد کل بدن نسبت به هزینه های دائمی موم یا بند انداختن که تاثیرات کوتاه مدت دارد و در طول ماه پی در پی باید انجام شود بسیار با صرفه تر می باشد.

چه افرادی نباید لیزر کنند؟

طبق تحقیقات و شواهد موجود می توان این را گفت که لیزر موهای زائد تقریبا برای همه ی افراد مناسب می باشد ولی به شرطی که مرکز مناسب، دستگاه مناسب و با کیفیت انتخاب شود و تمامی نکات ایمنی که مشخص می باشد رعایت شود.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن
لیزر موهای زائد کل بدن

اما با این حال گروهی از افراد باید از لیزر اجتناب کنند مانند: اشخاصی که به اقتضای شغلشان باید زمان طولانی در معرض آفتاب باشند. افرادی که دچار بیماری های هورمونی می باشند و مصرف داروی هورمونی هستند. هم چنین لیزر در بارداری و یا لیزر در دوره شیردهی بهتر است به بعد از این دوره موکول شود. اشخاصی که تصمیم دارند قسمت هایی از بدنشان را لیزر انجام دارند در حالیکه این نواحی دچار زخم یا عفونت می باشند باید صبر کنند تا زخم یا عفونت کاملا بهبود یابد.

فوائد لیزر موهای زائد نسبت به بقیه روش ها 

تاکنون کلیه روش های استفاده شده در این خصوص زودگذر و موقتی بوده است. اما لیزر موهای زائد کل بدن موجب از بین رفتن فولیکول های مو و در نهایت کاهش و حذف موهای زائد بدن صورت و بدن می گردد.

این روش بسیار سریع انجام می شود، تهاجمی نمی باشد و نیاز به بستری شدن ندارد و فرد به راحتی بعد از آن می تواند به کارهای عادی و روزمره خود رسیدگی کند. یک بار زمان و هزینه صرف می کنید ولی برای همیشه از تمامی یا درصد بسیار بالایی از موهای زائد خود خلاص می شوید. با این روش رنگ پوست برخی از نواحی بدن مانند زیر بغل و بیکینی نیز بسیار روشن و بهتر می گردد.

مهم تر از همه ی این موارد این است که حساسیت های پوستی یا جراحاتی که پوست از روش هایی مانند اپیلاسیون، وکس، شیو با ژیلت و… پیدا میکند خلاص می شود. بیماری هایی مانند هرپس تناسلی که در روش هایی مانند اپیلاسیون انتقال می یابد با این روش که کاملا بهداشتی و استریل می باشد دیده نمی شود. هم چنین قیمت لیزر موهای زائد کل بدن نسبت به تاثیرات آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

در لیزر موها کامل از بین می روند و یا اگر در برخی افراد هم به صورت صد درصد از بین نرود هم مابقی موها به صورت موهای پرزی و بسیار نازک تبدیل می گردند و در نتیجه تفاوت بسیاری با حالت اولیه ایجاد می گردد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد:

_ توصیه می شود تا 3 روز پس از لیزر موهای زائد، شنا نکنید و به سونا نروید.

_ نواحی از بدن که لیزر انجام شده، یک هفته از تابش خورشید دور باشد.

_ برای لیزر ناحیه زیر بغل، توصیه می شود تا 3 روز از عطر و مام برای این ناحیه استفاده نشود.

_  توجه داشته باشید که روز اول نواحی لیزر را تمیز و خشک نگه دارید.

_ مناطقی که لیزر شده است را روز اول زیاد دستکاری نکنید.

_ بعد از لیزر صورت، حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

ماندگاری تاثیر لیزر موهای زائد

علاوه بر قیمت لیزر موهای زائد کل بدن که در حال حاضر بسیار مناسب می باشد ویژگی مثبت دیگر آن، این است که حین 4 تا 6 جلسه لیزر موهای زائد، حدودا 60 تا 80 درصد موهای زائد بدن از بین می روند و مابقی بسیار نازک و کرکی می شوند.

از بین بردن موهای زائد کل بدن
لیزر موهای زائد کل بدن

پس از پایان جلسات لیزر موهای زائد، با توجه به نوع موهای هر فرد و رویش مجدد آن هر 3 یا 6 ماه یک بار و یا نهایتا هر سال نیاز به 1 تا 2 جلسه لیزر می باشد. که اصطلاحا به آن شارژ لیزر گفته می شود. این کار موجب می گردد فولیکول هایی که مجددا در حال فعال شدن هستند از بین بروند و مانع رشد مجدد موها شد. با توجه به تعدد مراکز لیزر موهای زائد و گسترش دستگاه های لیزر، در حال حاضر قیمت لیزر موهای زائد کل بدن مناسب می باشد.

همراهان عزیز زیبان این را در نظر بگیرید که قیمت لیزر موهای زائد کل بدن باید با توجه به کیفیت و برند دستگاه، کیفیت خدمات (تعداد شات) و… تعیین گردد بنابراین چنانچه در مرکزی قیمت ها بسیار پایین اعلام شود باید از صحت کیفیت و نام دستگاه و میزان کیفیت خدمات لیزر اطمینان حاصل نمایید.

برای آشنایی با مراکز معتبر پوست و لیزر کشور اینجا کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =