دمنوش

پنج چای و دمنوش گیاهی به منظور کاستن تمایل به سیگار

آشامیدنی‌های طبیعی که تمایل به سیگار را تقلیل میدهد.

قدم اساسی و مهم در گذرگاه کنار گذاشتن سیگار کاهش تمایل به سیگار کشیدن است که با استفاده بعضی از مواد طبیعی و بدون عارضه‌های احتمال دارد، یکی از این مواد طبیعی گیاهانی هستند که بعنوان دمنوش وچای مورد کاربرد این درمان نه فقط سبب کنار گذاشتن سیگار میشود بلکه بدن را از سموم تنباکو پاک سازی میکند.
اشخاصی که وابستگی زیادی به سیگار دارند شوربختانه در معرض بیماریهای طول کشیده گوناگونی قرار میگیرند و کنار گذاشتن سیگار یک کار دشوار برای آنهاست علی الخصوص برای افرادی که وقت زیادی سیگاری هستند تمام کاریکه می‌توانید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید مصرف آن را قطع کنید تا یک قدم به سوی سلامتی پیشرفت کرده باشید و همانگونه که زمان میگذرد وابستگی کم‌تر شود.

چای و دمنوش‌های گیاهی به منظور کاستن میل و کنار گذاشتن سیگار

خوشبختانه چای‌های ۱۰۰٪ طبیعی به منظور مقابله با این معضل وجود دارد که خاصیت آرام بخشی دارد ما در این متن به معرفی پنج عدد از اونها می‌پردازیم.
کاهش میل به سیگار

کاهش تمایل به سیگار با دمنوش ‌های طبیعی طب قدیمی

کاهش تمایل به سیگار با دمنوش گل ساعتی

گل ساعتی خاصیت آرام بخشی دارد و با عصبانی شدن نبرد و به کنار گذاشتن سیگار یاری می‌کند، آشامیدن این چایی یکی از راههای طبیعی برای ترک دارو شمرده می‌شودو.
مواد نخستین برای تهیه دمنوش گل ساعتی
یک قاشق چاییخوری گل ساعتی
یک فنجان آب گرم
یک قاشق برگهای گل ساعتی را درون فنجان آب گرم بریزید و بعد ازچند دقیقه ان را صاف کنیدوروزانه دو یاسه فنجون از آن را بیاشامید.

چای زنجبیل نسخه طب قدیمی به منظور کاستن تمایل به سیگار

زنجبیل گیاه ضد اکسیدیشن و جلوگیری کننده از التهاب است و سمومی که دخانیات و سیگار در بدن گذاشته را دور کردن میکند و خاصیت آرام بخشی ان تمایل به سیگار را کم می‌کند، با مصرف این آشامیدنی نم نم عادتهای زیان آور را از بین میروند.
مواد نخستین تهیه چای زنجبیل
یک فنجان آب
یک قاشق زنجبیل
آب را بگذارید تا بجوشد وقتی به جوش آمد زنجبیل را مازاد و اضافه و اجازه بدهید ده دقیقه بماند بعد صاف کنید و هر روزه دو تا سه فنجون از آن را بیاشامید.

کاهش تمایل به سیگار با چای جینسینگ

آشامیدن هر روزه این چایی تمایل به سیگار وتاثیرات نیکوتین در بدن را کم می‌کند و قدرت پاک کنندگی آن سموم رادفع و آنتی اکسیدان موجود در آن سلولها را تحکیم میکند.
مواد نخستین
یک قاشق جینسینگ
یک فنجان آب
مواد را درون آب ده دقیقه بجوشانید و بعد صاف کنید و هر موقع تمایل به سیگار پیدا کردید بیاشامید.

چای شیرین بیان نسخه‌ی طب قدیمی به منظور کاستن تمایل به سیگار

شیرین بیان آشامیدنی طبیعی و سالهاست ازان برای کنار گذاشتن سیگار استفاده میکنند ریشه آن خواص فراوانی دارد. و در حال خوش تأثیرگذار است.
یک فنجان آب شیرین بیان راداخل فنجان آبجوش بریزید وبگذارید۱۰تا پانزده دقیقه بماند وقتی به درجه حرارت متعادل رسید صاف کنید وصبح هاوقتی تمایل به کشیدن سیگار پیدا کردید بیاشامید.

کاهش تمایل به سیگار با دمنوش گل شهناز

این گیاه خواص ضد افسردگی و آرام بخشی دارد و بعنوان مکمل در کنار گذاشتن سیگار کاربرد چون تمایل به سیگار را کم می‌کند.
مواد مورد نیاز
یک فنجان آب
یک قاشق چاییخوری گل شهناز بگذارید آب بجوشد و قتی بجوش آمد به آن گل شهناز مازاد و اضافه وچند دقیقه بعد صاف کنید.
یک فنجون از آن را بامداد و پس از ظهر بیاشامید، اگرازسیگار کشیدن خسته شده اید و قصدترک آن را دارید چای‌های گیاهی بسیاری کمک تان میکند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =