معجونی برای درمان بدخیمی

درمان بدخیمی با معجون ادعایی دکتر متخصص اتریشی

سرطان ، بیماری که با شنیدن اسمش ما را یاد درد‌های مزمن و درمان به صورت شیمیایی می‌اندازد.

بیماری خطرناکی که با اندک دقتی و درمان بموقع می‌تواند به آسانی جان شخص مریض را بگیرد.

جای تاسف است که این اختلال در روزگار کنونی به صورت بسیار وسیع در سطح دنیا و علی الخصوص ایران دیده میشود و تاکنون تلاش‌های زیادی برای یافتن راهی برای درمان بدخیمی شکل گرفته است. بتازگی یک دکتر اتریشی مدعی شده است که راهی جدید برای علاج سرطان یافته است. این دکتر متخصص ادعا کرده است که از راه یک برنامه غذایی میتوان به بهبودی بیماران سرطانی کمک کرد.

پرویس رودولف که بیشتر عمر خود را بدنبال یافتن بهترین دارو برای درمان بدخیمی صرف کرده، بتازگی از کشف معجونی برای درمان بدخیمی و دیگر بیماریهای صعب العلاج خبر داده است.

وی گفته است که برای رسیدن به این جمع بندی، بیشتر از چهل و پنج یکهزار نفر را که دچار بدخیمی و دیگر بیماریهای دشوار بودند، مورد آزمایش قرار داد.

روسیا الیوم افزود که این دکتر متخصص اتریشی برنامه غذایی ۴۲ روزه‌ای را برای بیمارانش در نگاه گرفت مبنی بر این که فرد بیمار در طی این مدت فقط چای و آب سبزیجاتی مصرف کند که وی تجویز کرده و بیشتر این محلول را نیز چغندر شکل میدهد.

درمان سرطان

درمان بدخیمی با رژیم خوراکی شامل چغندر

پرویس مدعی شده است که به این شیوه درمانی، سلول‌های سرطانی گرسنه خواهند شد و بعد از ۴۲ روز می‌میرند و این معجون آب میوه به التیام و بهبود کلی وضعیت فرد بیمار کمک خواهد کرد.

برای آماده کردن این آبمیوه بی همتا به ۵۵درصد چغندر، بیست درصد هویج ، بیست درصد ساقه کرفس ، ۳درصد سیب زمینی و دو درصد تربچه نیاز است.

وی روش آماده سازی آن را بسیار آسان و افزود، منحصرا بایست این مواد را در آمیخته کن برقی انداخت و بعد برای علاج آن را نوشید.

چغندر از سبزی‌ها بسیار قوت بخش است زیرا حاوی ویتامینهای B۱ , B۲ , B۶، فولیک اسید ، آهن، روی، آنتی اکسیدانها، پتاسیم ، فسفر، منیزیم، کلسیم و سدیم است.

چغندر همچنین حاوی بتایین بوده که اسید آمینه‌ای دارای خاصیت ضد سرطان ی و ضد میکروبی و تمیز کننده بدن از سموم است.

پژوهشهای پیشین حاکی است چغندر شدیدأ ضد انواع سرطان از جمله سرطان خون است.

چغندر هم چنین محتوی مقادیر زیادی فولیک اسید وغذای ویژه‌ای برای خانمهای حامله محسوب می‌شود و به منظور التیام انواع دردها و هم چنین شادابی پوست بافایده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =