تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم شما را زیباتر می کند، امتحان کنید!!

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

اجازه بدهید صادق باشیم.چهره ی شما برگ برنده تان است.اولین چیزی که بر دیگران تاثیر می گذارد ، چهره ی طرف مقابل است و به همین خاطر تا همیشه در ذهن می ماند.چند بار تا به حال پیش آمده که از اطرافیان خود شنیده اید که نمی توانند اسم افراد را به خاطر بسپارند اما هیچ وقت صورتشان را فراموش نمی کنند؟!

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم
تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

شاید شما هم بعد از یک روز خسته کننده و سخت ، متوجه بروز تیرگی هایی اطراف و زیر چشم خود شده اید که البته نشان از بی خوابی و خستگی شما می دهد. اما متاسفانه برخی افراد هستند که به شکلی طبیعی این دایره های سیاه زشت و سمج را زیر چشم خود دارند و به هیچ ترتیبی هم نمی توانند از دست آن ها خلاص شوند.تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

واقعیت این است که زمان آن رسیده تا مصرف ماسک های بی فایده و ترکیب های گیاهی را فراموش کنید. امروزه با پیشرفت علم و فناوری پزشکی ، دیگر زمان آن رسیده که متدهای علمی تری در پیش بگیرید.تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

بهترین راه حل برای رهایی از سیاهی دور چشم ، تزریق فیلر است !

فیلر و ژل موادی طبیعی هستند که حاوی اسید هیالورونیک می باشند! این اسید به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود و به الاستیسیته و تولید کلاژن در پوست کمک می کند. اما هر چه سن فرد بالا تر می رود، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند.

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم
تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم
برخی افرادی که در جوانی دچار سیاهی دور چشم می شوند، احتمالا بدن آن ها به شکلی ژنتیکی مقداری کمی اسید هیالورونیک تولید می کند و به همین خاطر کلاژن پوست آن ها کم است!

بهترین راه برای این دسته از افراد همان گونه که گفتیم تزریق ژل ها و فیلرهایی است که حاوی این ماده باشند. از مهم ترین مارک هایی که در بازار وجود دارد و حاوی HA می باشد ، ژل رستیلن و ژوویدرم است!تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم
تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

بهترین مارک فیلر زیر چشم

این دو فیلری که نام بردیم ( رستیلن و ژوویدرم) کاملا طبیعی بوده و از بدن حیوانات به دست نمی آید.به همین خاطر هیچ گونه عوارض جانبی از خود بر جای نمی گذارند.

بدن به طور طبیعی اسید هیالورونیک موجود در این فیلرها را به خود جذب کرده و در نتیجه ،تولید الاستین و کلاژن را نیز تحریک می کند!تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

کلاژن تراپی زیر چشم چیست

کلاژن تراپی (CIT) امروزه به عنوان یکی از موثرترین روش های غیر جراحی برای زیبایی به حساب می آید.

کلاژن تراپی به دو طریق صورت می گیرد : میکرونیدلینگ و آر اف!!

از طریق آر اف ، امواج رادیویی به لایه ی بیرونی پوست نفوذ کرده و گرما را به عضلات و بافت های زیرین صورت می رساند.تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

این گرما ، تولید کلاژن را تحریک می کند و همین مسئله ، انقباض بافت ها را هدف قرار می دهد.تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

با تولید کلاژن پوستی روشن تر خواهید داشت و چین ها و سیاهی دور چشمتان نیز کمتر خواهد شد!تزریق فیلر برای سیاهی دور چشم

درمان میکرونیدلینگ نیز از سوزن هایی برای سفت کردن، لیفت و جوانسازی پوست استفاده می کند.این روش برای کاهش چین و چروک های خفیف موثر است!میکرونیدلینگ تخریبی یا کلاژن تراپی از سوزن هایی استفاده می کند تا به شکلی کنترل شده پوست را تحریک نماید!

در مقایسه با دیگر روش های جوانسازی پوست، متد میکرونیدلینگ برای هر نوع پوستی بی خطر است و زمان کوتاهی می گیرد و البته نیازی به هیچ گونه استراحت و بستری شدن نخواهد داشت.

کلاژن تراپی زیر چشم چیست
کلاژن تراپی زیر چشم چیست

میکرونیدلینگ انقلابی در روش های درمانی پدید آورد!

چرا که با زخم های ریزی که در سطح پوست ایجاد می کند ، تولید کلاژن را تحریک کرده و به این ترتیب مکانیزم طبیعی بدن را برای ترمیم  پوست آسیب دیده فعال می کند!

علاوه بر این روش های دیگری از جمله تزریق مستقیم کلاژن به زیر چشم نیز وجود دارد. اما توصیه ای که داریم این است که بهتر است به جای تزریق هرگونه کلاژن خارجی ، مکانیزم طبیعی بدن را برای تولید این ماده ، تحریک کنید و واقعیت این است که روش هایی مانند میکرونیدلینگ و آر اف ، به خوبی از عهده ی چنین کاری بر می آیند!

کلاژن تراپی زیر چشم چیست
کلاژن تراپی زیر چشم چیست

 

ماندگاری فیلر زیر چشم

اما دوام و ماندگاری فیلرها چقدر است ؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اسید هیالورونیک ، جزئی طبیعی از خود بدن است و به این خاطر توسط بدن جذب می شود!

به همین خاطر طبیعی است که پس از مدتی اثرات فیلرها در بدن از بین برود.عموما ماندگاری فیلر به مارکی که استفاده می کنید و هم چنین ژنتیک شما بستگی دارد.

در صورتی که از ژل های ژوویدرم و رستیلن استفاده نمایید ، گفته می شود که دوام آن ها از 6 الی 18 ماه خواهد بود! و به همین خاطر نیاز به تزریق مجدد خواهید داشت!

توصیه می کنیم که در این باره، حتما با پزشک خود مشورت نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید!

ماندگاری فیلر زیر چشم
ماندگاری فیلر زیر چشم

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

پوست زیر چشم ها ، از حساس ترین نواحی بدن است و انجام هرگونه عملیاتی می تواند موجب بروز برخی مشکلات در آن شود.اما خبر خوش این جاست که با انجام برخی دستورالعمل ها می توانید به خوبی از بروز هر گونه مشکل خودداری کنید. در ادامه به برخی از آن ها اشاره ای خواهیم داشت:

از مصرف هرگونه نوشیدنی الکلی یا داروهایی که خون را رقیق می کنند مانند آسپرین و مورتین تا چند روز خودداری کنید.

در واقع تزریق فیلر زیر چشم ،معمولا بدون درد بوده و حدود 20 الی 30 دقیقه زمان می برد!

نوعی بی حسی موضعی زیر چشم ها زده می شود تا از بروز هرگونه ناراحتی و درد جلوگیری کند!

پس از این که نواحی مورد نظر با ماژیک علامت گذاری شد، پوست را تا جایی که امکان دارد تمیز می کنند.پس از آن سوزن بسیاری ریز در زیر پوست فرو می رود تا فیلر را در آن تزریق نماید!

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم
مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

تلاش می شود که فیلر را به صورت یکدست و صاف در زیر چشم تزریق کنند تا از بروز هرگونه ناهمواری در سطح پوست جلوگیری به عمل آید.

پس از این که تزریق به پایان رسید، سطح پوست را اندکی ماساژ می دهند تا محل مورد نظر صاف شود!

مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که تا 24 ساعت از انجام هرگونه ورزش یا فعالیت سنگین خودداری کنید!

هزینه فیلر زیر چشم

فیلرها به نسبت تاثیری که می گذارند، به هیچ وجه عمل پر هزینه ای حساب نمی شوند. البته بستگی دارد که چه نوع مارکی را انتخاب می کنید و این عمل توسط چه پزشکی انجام می شود.

به تخفیف های غیر واقعی اعتماد نکنید و تلاش کنید که بهترین انتخاب را در زمینه ی پزشک زیبایی تان داشته باشید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =