فواید ماساژ تای

۸ فایده اساسی و مهم ماساژ تای فشاری

یکی از نسخه‌های درمانی مردمان شرق ماساژ تای فشاری است که با حرکات و شیوه‌های متفاوت با ماساژ ‌های دیگر مشکلات بدنی و روحی را برطرف میکند. در این قسمت از تازه‌های سلامت زیبان قصد داریم شما را با فواید این ماساژ و دردهایی که بواسطه این شیوه از بین بردن می‌شوند آشنا کنیم.

کاهش کمردرد با ماساژ تای فشاری

کمردرد بعنوان یک درد مزمن احتمال دارد شبها هم با شما همگام است یکی از بررسی‌ها مشخص کرده اشخاصی که درد این قسمت شان با ماساژ تای درمان شده اند نسبت به درمان‌های دیگر حس مثبت‌تری دارند.
ماساژ تای فشاری

دانستنی‌های اساسی و مهم از فایده‌های ماساژ تای فشاری

التیام و بهبود قسمت حرکت با ماساژ تای فشاری

ماساژ بستگی به حالت بدن دارد، کشش با ماساژ و فشار نقطه‌ای از تن همگام است پژوهشگران میگویند شبیه ماساژ سوئدی است ماساژ تای ناحیه‌ی حرکت وعضوهای‌های دیگر تن و بدن را بالا میبرد و هم چنین حرکت در شانه‌ها قوزک پا التیام و بهبود میابد.

التیام و بهبود حال و کاهش عصبانی شدن با ماساژ تای فشاری

ماساژ درمان معمول و مکمل برای عصبانی شدن و افسردگی است پژوهشگران بر این عقیده اند ماساژ تای مشکلات روانشناسی مانند عصبانی شدن گیجی رنجش را درمان میکند.

ماساژ تای فشاری به منظور کاستن اضطراب و نگرانی

اس ای ای آنزیمی است که در محیط دهان پیدا میشود واسترس را نشان میدهد، وقتی که گرفتار اضطراب و نگرانی می‌شوید سطح این آنزیم بالا میرود ماساژ تای اضطراب و نگرانی را تقلیل میدهد ودرپی ان این آنزیم پایین می‌آید؛ البته این ماساژ هورمون کورتیزول را در نیز بدن کاهش و سبب آرامش میشود.

درمان میگرن و سردرد ‌های مزمن با ماساژ تای فشاری

دربرخی بررسی‌های توصیه شده آنهایی که از سردرد ‌های مزمن و میگرن رنج میبرند ماساژتای انجام دهند، این ماساژ نسبت به خیلی داروها در تسلی سردرد موثر‌تر است.
ماساژ تای فشاری

خواص ماساژ تای فشاری از درمان کمردرد تا تسلی میگرن

ماساژ تای فشاری برای علاج درد زانو و مفاصل

ماساژ تای به خاطر تاثیری که روی ساختمان ماهیچه‌ها می‌گذارد در معالجه درد مفصل‌ها و زانو کمر گردن موثراست وتستی بین افراد۵۰تا۸۵سال شکل گرفته ونشان داده اشخاصی که ماساژ تایی انجام داده اند در قیاس با اشخاصی که فیزیوتراپی ورزش ماساژ سوئدی انجام داده اند حال نیکوتری دارند.

توانبخشی پس از سکته با ماساژ تای فشاری

سکته میتواند منجر به کاستی و حتی دست دادن قسمتی از فیزیک بدن شود. افسردگی درد و شکلات احساسی را در پی دارد پرستاران بیان میکنند با وجود چنین بیماری‌های اشخاص چگونه التیام و بهبود میابندمطالعات نشان داده اشخاصی که ماساژدرمانی میکنند ۳ماه بعدازشروع ماساژبهبود میابند وکمتر حس درد میکنند و الگوی خواب شان تنظیم میشود.

ماساژ تای فشاری و بهتر کردن کارکرد ساختار ایمنی بدن

این ماساژ ماساژ خشکی است ولی میتوانید از روغن هایی مانند زیتون نارگیل بهره جویی کنید و از فایده‌های آن‌ها سود مند شوید، به عنوان مثال روغن اسطوخودوس برای اضطراب و نگرانی و عصبانی شدن داروی مسکن است. یکی از بررسی‌ها مشخص کرده ماساژ با روغن نارگیل و زنجبیل در بهتر کردن کارکرد ساختار ایمنی بدن و درمان بدخیمی تاثیرگذار است.

چه افرادی نباید ماساژ تای فشاری انجام دهند.

این ماساژ نسبت به دیگر ماساژ‌ها قویتر است ولی چنانچه در انجام آن دقت نکنید احتمال دارد روی سلامتی تان تاثیر عکس بگذارد.
اشخاصی که بیماری‌های بحرانی فشار خون یا دردهای مفاصلی دارند و یا باردار هستند یا اشخاصی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند و پوستهای حساسی دارند که با ماساژ روغن عکس العمل نشان میدهند و اشخاص زیر هجده سال یا خیلی پیر این ماساژرا انجام ندهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =