حقایقی در مورد عمل بینی گوشتی

دانستنی‌های عمل زیبایی بینی گوشتی

عمل جراحی زیبایی بینی در کشور آمار و ارقام چشمگیری را بخود اختصاص داده است. اغلب اشخاصی که برای جراحی زیبایی بینی رجوع میکنند و اصولا از عواقب آن واهمه دارند کسانی هستند که بینی اصطلاحا گوشتی دارند هر روزه صدها مرد و زن ایرانی تحت عمل جراحی زیبایی بینی ‌های گوشتی و استخوانی قرار میگیرند. چنانچه شما نیز در لیست انتظار گوشتی‌ها هستید بنابراین پسندیده‌تر است دانستنی‌های عمل جراحی زیبایی بینی را بدانید چرا که داشتن آگاهی پیش از انجام هرکار بااهمیت‌ترین تاثیر را نتیجتا خواهد داشت.

بینی هایی با پوست ضخیم و غده‌های سباسه زیاد و باز بودن سوراخ‌های پوست در اصطلاح بینی گوشتی نامیده می‌شوند.

در این بینی‌ها بطور معمول غضروف پایین می‌باشد و عمده بینی، پوست و چربی زیر آن و غده‌های سباسه است.

در این بینی‌ها بطور معمول اندکی نوک بینی افتاده است و پره‌ها باز و ضخیم می‌باشد.

به دلیل وجود هورمون جنسی مردانه و چرب بودن پوست مردان ، بینی گوشتی در آقایان به فراوانی دیده میشود.

نکات اساسی و مهم عمل جراحی زیبایی بینی گوشتی

عامل هایی که سبب بزرگی یک سوم پایینی بینی میشود شامل: پوست قطور، بافت همبندی عضلانی زیاد در زیر پوست و غضروف‌های بزرگ و قطور پایینی کناری

از بین عوامل فوق آنچه شکل دهی بینی را بیشتر از همه مشکل میکند، پوست قطور است همچنین مراجعه کنندگان، عبارت بینی استخوانی را هنگامی به کار می‌برند که دو سوم بالایی بینی بزرگ و دارای قوز باشد.

عناصر آناتومیک که در این بزرگی نقش دارند عبارت اند از استخوان‌های بینی، غضروف‌های بالایی کناری و کناره جلویی تیغه بینی.

آیا بینی گوشتی پس از عمل جراحی زیبایی بینی مجدد بزرگ می‌شود؟

یکی از سوالاتی که مکرراً از دکترها جراحی زیبایی پرسیده میشود این است که آیا در جراحی زیبایی بینی انسان‌های با بینی گوشتی بینی به حالت قبل عمل بر می‌گردد یا خیر؟ در پاسخ باید بگویم در صورت اخذ نتیجه مناسب تا ۶ ماه بعد از جراحی بینی ، دیگر تغییر عمده‌ای در بینی رخ نخواهد داد و به همان شکل باقی میماند.

مثالی که در این زمینه می‌توانیم بگویم مانند توپ فوتبال است که وقتی توپ فوتبال را تهی از باد می‌کنیم به دلیل ضخامت چرم اطراف ان مدتها زمان میبرد بطور کامل تهی و چروکیده شود.

در بینی گوشتی نیز همین اتفاق میوفتد، چون پوست ضخیم است مدتها زمان میبرد حجم بینی اندک شود بنابراین فرد بیمار دست کم برای حصول نتیجه نهایی یکسال باید صبر کند ولی بطور معمول پس از ۶ ماه نتیجه پایدار است و بر نمی‌گردد.

برترین شیوه برای جراحی بینی بیماران با پوست ضخیم، روش باز است. در شیوه بسته چون نوک بینی به خوبی دیده نمی‌شود و دستیابی به نوک بینی محدود است، برآیند برای جراحی بینی ‌های گوشتی چندان مناسب نیست بیماران با پوست ضخیم باید انتظارات منطقی نسبت به عمل بینی داشته باشند و بدانند هیچگاه بینی آن‌ها مانند بیماران با پوست مناسب نمی‌شود.

جراحی زیبایی بینی گوشتی و نکات پیش و پس از عمل جراحی دماغ

بهبودی پس از عمل جراحی بینی گوشتی تندتر است یا بینی استخوانی؟

هنگامی که چالش اساسی در بزرگی یا بدشکلی استخوان‌ها و غضروف‌های دو سوم فوقانی بینی و پوست نازک باشد با شکل دادن به اسکلت بینی و کشیدن پوست نازک روی آن‌ها، میتوان به سرعت شکل زیبای بنا شده را آشکار کرد اما چنانچه بافت نرم زیاد و علی الخصوص پوست قطور مشکل اساسی باشد، چون تورم ناشی از عمل، زیادتر و طولانی‌تر است برای اینکه شکل نهایی بینی معلوم شود باید فرد بیمار و جراح صبر بیشتری داشته باشند.

در انسان‌های با پوست نازک شکل نهایی بینی در نمای نیمرخ بعد از شش ماه مشخص میشود اما در نمای روبه رو احتمال دارد تا هجده ماه بینی به کوچک شدن ناشی از کاهش ورم ادامه دهد.

این موقع برای پوست‌های قطور بی تردید طولانی‌تر است.

چه افرادی پسندیده‌تر است مورد جراحی زیبایی بینی گوشتی قرار گیرند؟

برای جراحی بینی بهترین اشخاص افرادی هستند که نقایص مشخصی در بینی شان داشته باشند و از قبل از انجام جراحی با جراح همکاری لازم داشته باشند.

باید قبل از عمل جراحی با دکتر شان صحبت کنند و درباره برآیند عمل جراحی کاملا توجیه شوند مراحل انجام عمل جراحی کاملا برایشان توضیح داده شود تا مشکلی در مورد این موضوع نداشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =