معجونی برای رفع بیخوابی

بیخوابی را با قرص‌های طبیعی درمان کنید.

بی‌خوابی به شرایطی گفته میشود که شما مشکلات مزمنی در به خواب رفتن یا در حین خواب ماندن دارید. بااینکه درمان‌های شیمیایی مانند داروهای خواب آور برای این دشواری به وجود آمده‌اند ولی اکثریت از مردم ترجیح میدهند اول روشهای طبیعی را آزمون کنند.

خوشبختانه راههای زیادی برای علاج بی‌خوابی به‌صورت طبیعی وجود دارد. تکنیک‌های آرام‌سازی (ریلکسیشن) و تنظیم یک برنامه‌ی خواب خوب می‌تواند کیفیت خواب را ارتقاء دهد.

مضاف بر این شما میتوانید پس از مراجعه به دکتر متخصص هم از وی بخواهید اول مورد درمان‌‌های گیاهی و مکمل قرار گیرید.

بی‌خوابی واقعاً زجر بزرگی است ولی خیلی‌ها توانسته‌اند با اندکی سعی و استفاده از روشهای طبیعی بر این دشواری غلبه کنند.

چنانچه از آن بخش از اشخاص هستید که از بیخوابی رنج میبرید، ما به شما یک آشامیدنی توصیه میکنیم که با استفاده فقط یک فنجون از آن پیش از به رختخواب رفتن مانند یک کودک خواب شیرینی تجربه میکنید.

این آشامیدنی از ترکیب شیر و عسل بدست می‌آید این دو ماده غذایی بطور مجزا در مداوا نمودن بیخوابی و بدخوابی اثربخش بوده ولی زمانیکه با هم استفاده شوند با آشامیدن آن به سرعت شما را در یک خواب شیرین فرو می‌برد.
عسل یک غذای بسیارخاص بوده و علی رغم این که حاوی ترکیبات قندی است می‌تواند درکنترل و افزایش میزان تراوش انسولین یاری رساند، هم چنین این ماده خوراکی در آزاد کردن تریپتوفان درمغز شما هم نقش به سزایی دارد.
تریپتوفان بطور معمول به سروتونین که عامل تحریک و ایجاد حس آسایش و آرامش است و بعد سروتونین به ملاتونین که به فرآیند خواب و راحت خوابیدن یاری نموده مبدل میشود.
این آشامیدنی به طرز شگفت آوری با تاثیر بر آرامش بدن بیخوابی و بدخوابی را دور کرده و خواب شیرین و ژرف را بشما هدیه می‌دهد.

طرز تهیه این معجون جادویی برای بی خوابی:

شیر یک فنجان سر تهی (۱۸۰ گرم)
عسل ۱ قاشق چای خوری
عصاره وانیل ۱ قطره
درمان بی خوابی با شیر وعسل
دستور العمل:
شیر را در یک ظرف ریخته و بر روی گرمی قراد دهید تا اندکی گرم نشود مواظب باشید که شیر نباید جوشانده شود.
ظرف را از روی گرمی برداشته و شیر رادر یک لیوان ریخته و عسل و وانیل را به آن افزوده و خوب هم بزنید.
کفایت میکند. به منظور نیل به خاصیت این معجون جادویی پیش از به رختخواب رفتن به آهستگی و نم نم آن را بیاشامید.
چنانچه شما از اشخاصی هستید که از مشکل تحمل نکردن لاکتوز رنج میبرید، می‌توانید شیر را با نوع بدون لاکتوز آن یا شیر بادام ، برنج یا سویا جایگزین کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 17 =